خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پست اینستاگرامی ارلینگ هالند از مسجد شیخ زاید جنجالی شد

انتشار تصویری از مسجد شیخ زاید در صفحه اینستاگرام «ارلینگ هالند» ستاره تیم ملی فوتبال نروژ و باشگاه منچستر سیتی انگلیس، بار دیگر سؤالاتی را در مورد مسلمان بودن این ستاره جهان فوتبال در بین کاربران فضای مجازی برانگیخت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ارلینگ هالند، ستاره نروژی تیم منچستر سیتی با انتشار تصویری از مسجد شیخ زاید که زیبایی این مسجد را تحسین کرده است، موجی از سؤالات و ابهامات را پیرامون اسلام آوردن احتمالی خود برانگیخت.

وی چند ماه قبل هم پس از اینکه در توییتی عبارت «انشاءالله» را نوشت و از عبارت الحمدلله در سخنان خود استفاده کرد و حتی در شادی یکی از گل‌های خود سجده کرد، سؤالاتی را در بین هواداران فوتبال در مورد دین خود ایجاد کرد.

هالند در فصل گذشته در اظهارنظرهای خود می‌گفت الحمدلله و همچنین با به ثمر رساندن گلی که برای تیم سابقش، بوروسیا دورتموند در مقابل سویا اسپانیا در لیگ قهرمانان در فوریه ۲۰۲۱، جنجال گسترده‌ای به پا کرد.

جنجال بر سر مذهب هالند پس از آن بالا گرفت که او در توییت منتشر شده در یکی از حساب‌های کاربری باشگاه منچسترسیتی درباره اولین بازی خود اظهار نظر کرد و نوشت: اولین مسابقه در مقابل بایرن مونیخ ان‌شاءالله.

این توییت از سوی افکار عمومی مسلمانان بیش از ۱۱۲ هزار لایک دریافت کرد و از ۱۴ هزار بازتوییت فراتر رفت. یکی از پیروان در مورد مذهب هالند پرسید و در کامنت خود نوشت: ان‌شاءالله! مسلمان هستی دوست من یا نه؟ چه خبر است؟

شایان ذکر است که این بازیکن جوان نروژی تابستان امسال با انتقالی به مبلغ ۶۰ میلیون یورو از دورتموند به منچسترسیتی رفت و برای این تیم انگلیسی بازی می‌کند.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.