خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تمسخر خداوند و مسیحیت کاتولیک در کارنامه شارلی ابدو

به گزارش ادیان نیوز، مارک دنکوف کاندیدای سابق سنای آمریکا در گفت‎وگویی با اشاره به اهانت های مجله ی فکاهی چپ گرای فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام گفت: فراموش نکنیم که نشریه ی شارلی ابدو، سابقه‎ی اهانت به تمام نسخ مسیحیت ارتودوکس را نیز در کارنامه خود دارد. آنها پیش از این در نقاشی اهانت آمیزی علنا خدا و مسیح را مورد اهانت قرار دادند.
وی افزود: چه کسی تمایل سیری ناپذیری در بی حرمتی به مقدسات مسیحیان و مسلمانان به عنوان نقشه ی بازی سیاسی و ایدئولوژیکی خود دارد؟ واضح است که این کار شبکه جهانی صهیونیست است که عطش شدیدی در اثبات دکترین تلمودی برتری نژاد یهود در جهان را دارد. لذا این کار را انجام می‎دهند تا با اغوای غربی ها به آنها بفهمانند که دشمن شماره‎ی یک آنها اسلام است و نه صهیونیسم و با این کار به غارت نظام بانکی، فرهنگ، دولت، رسانه و تاسیسات آموزشی آنها بپردازند.
وی با اشاره به برخی از مکاتب و ارگان های یهودی گفت: مکتب فرانکفورت و موسسه ی مطالعات اجتماعی آن که تمدن کهن مسیحیت را در غرب نابود کردند، در کنار اتحادیه ی ضد افترا (ADL) با به انحراف کشاندن مردم اروپا و آمریکا توسط صنعت پورن و انحرافات جنسی از جمله LGBT و موارد مشابه توانسته است سیطره ی خود را بر جهان غرب تثبیت کند.
این تحلیلگر سیاسی آمریکایی افزود: جالب است بدانید که هفته نامه ی شارلی ابدو توسط بهره های بانکی روچیلدها تغذیه ی مالی می شود که این خود گویای حقایق بسیاریست.
دکتر دنکوف هدف حامیان مالی یهودی شارلی ابدو را هم تراز کردن شیعیان و اهل سنت فرانسه با وهابیان و تکفیری های داعش و القاعده عنوان کرد و گفت: آنها به دنبال بی اعتبار خواندن تمامیت دین اسلام در غرب هستند. اصلی ترین هدف صهیونیست و پیروزی نهایی نظم نوین جهانی تنها با تحقق رویای جنگ تمدن ها و درگیری های درون میان شیعه و سنی و به دنبال آن باطل عنوان کردن دین اسلام در جهان غرب ایجاد خواهد شد.
وی افزود: ایجاد تفرقه و درگیری یکی از شیوه های دیرین مورد استفاده این شیاطین بوده و هست.
استاد دانشگاه تگزاس با اشاره به ادعای سناتور آمریکایی، ران پائول مبنی بر احتمال دست داشتن سرویس های اطلاعاتی موساد و MI6 در این عملیات خاطرنشان کرد: هر چند نمی توان با قطعیت این ادعا را اثبات کرد اما من با نظر ران پائول موافقم. من معتقدم این اتفاق نوعی تنبیه برای فرانسه بود. چرا که با رای مثبت پارلمان فرانسه برای به رسمیت شناختن فلسطین در جلسه علنی و در کنار آن درخواست اولاند برای بازنگری در تحریم های اقتصادی تحمیل شده بر روسیه، فرانسه باید منتظر چنین اتفاقاتی در خاک خود می بود.
کاندیدای سابق سنای آمریکا اقدام بنیامین نتانیاهو در شرکت در تظاهرات ضد حملات تروریستی به دفتر شارلی ابدو را شیوه ای برای توجیه سیاست های مجرمانه ی خود در فلسطین و غزه دانست و افزود: مظلوم نمایی و تغییر جایگاه ظالم و مظلوم، استراتژی ایست که از ابتدا با اسرائیل بوده است.
وی افزود: آنچه که مایکل جونز در مقاله ی خود در کالچر وارز آن را “کنترل حوادث تاریخ توسط یهود” می نامد، توانسته است، به خصوص در ایالات متحده به خوبی در خدمت نتانیاهو و پیشینیان او باشد. چه تعداد از آمریکایی ها در باره ی بمباران هتل کینگ دیوید توسط صهونیست ها در سال ۱۹۴۶ چیزی می دانند؟ یا ماجرای لاون و عملیات سوزاناه در سال ۱۹۵۴؟ یا اختلافات جان کندی و بن گورین در سال ۱۹۶۳ بر سر زرادخانه ی تسلیحات اتمی اسرائیل در دیمونا واقع در مرکز هسته ای نه گو. یا چه کسی می داند که ارتباط سندیکای جنایات یهودیان میر لنسکی با مخالفان کوبایی فیدل کاسترو و جیمز انگلتون در CIA و همچنین جیانکانا، ترافیکنت، مارسلو و روسلی در ترور رئیس جمهور کندی توسط سندیکای جنایات یهودیان کمک کند؟ یا چه کسی از ربوده شدن مواد خام هسته ای NUMEC از پنسیلوانیای آمریکا برای استفاده در برنامه ی هسته ای اسرائیل اطلاع دارد؟ یا همینطور پرونده ی جاسوسی مشترک پولارد، AIPAC و بن امی؟ همینطور کمک مالی آرنان میلشان به فیلم JFK ساخته ی اولیور استون که توجه افکار عمومی را از ارتباط اسرائیل با مرگ کندی به حوادث دالاس در نوامبر ۱۹۶۳ تغییر داد؟ یا نقش اسرائیل در حوادث یازده سپتامبر و سرپوش گذاشتن بر حقایق آن توسط شهروندان اسرائیلی که هدایت کنندگان گروه های تحقیقاتی دولتی آمریکا بودند؟
دکتر دنکوف با اشاره به کمک های مالی و آموزش های نظامی آمریکا، عربستان سعودی، دولت های عربی حوزه خلیج فارس، ترکیه و اردن به عاملان حملات حمله ی شارلی ابدو در سوریه برای سرنگونی حکومت بشار اسد افزود: ببینید چگونه آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی به کمک کودتا در فوریه ی گذشته، عده ای جنایت کار را در اوکراین بر سر کار آورند. جنایت کارانی که جنایت های هولناکی چون هدف قرار دان پرواز MH17 مالزی و همچنین به آتش کشیدن ساختمان اتحادیه ی صنفی اودیسا را در کارنامه دارند. جالب است بدانید که مغز متفکر تمام این جنایات، یعنی پترو پروشنکو هم علیه حمله به دفتر شارلی هبدو با پیوستن به نتانیاهو در تظاهرات پاریس شرکت کرد.
کاندیدای سابق سنای آمریکا با قدردانی از عوامل کمپین عشاق محمد برای جهانی سازی مهربانی و وحدت انسان های آزاده گفت: جایی که صهیونیست، کلید کنترل حوادث تاریخ را در دست دارد، نباید منتظر تاثیر قابل توجهی از سوی این کمپین ها داشت. همان گونه که این صهیونیست ها منتقدان رسانه ای ضد صهیونیستی و مسیحی مثل بنده را در آمریکا به حاشیه می راند. 
منبع:  رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.