خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسیحیان عراق سردار سلیمانی را متعلق به خود می‌دانند

رئیس جنبش بابلیون:

رئیس جنبش بابلیون در دیدار وزیر امور خارجه با تشریح اقدامات و خدمات منحصر بفرد سردار سلیمانی به جامعه مسیحیان عراق، گفت: جامعه مسیحیان عراق امنیت خود را مرهون رشادتهای این سردار بزرگ ایران هستند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، رایان الکلدانی، رئیس جنبش بابلیون به همراه خانم ایفان فائق جابرو وزیر مهاجرت عراق با حسین امیرعبداللهیان در سفارت جمهوری اسلامی ایران به همراه برخی از مسیحیان عراق در بغداد دیدار کردند.

در این دیدار، وزیر خارجه ویژگی سردار سلیمانی در مبارزه با داعش را، احترام و اهمیت ویژه به اقلیت مذهبی و مسیحیت در عراق دانست.

رئیس جنبش بابلیون در این دیدار، به تشریح اقدامات و خدمات منحصر بفرد سردار سلیمانی به جامعه مسیحیت در عراق پرداخته و تصریح نمود که جامعه مسیحیان عراق، حاج قاسم را متعلق به خود می‌دانند و امنیت خود را مرهون رشادتهای این سردار بزرگ ایران هستند.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از این حق شناسی ارزشمند جامعه مسیحیان عراق، جامعه مسیحیان ایران را از هم‌میهنان شریف و غیرتمند کشور دانسته و بر تعاملات متقابل مسیحیان ایران و عراق تاکید کرد.

منبع ایرنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.