خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نماینده مسیحیان آشوری: جوانان آشوری مایه امید و وحدت و سرمایه آینده ایران هستند

شارلی انویه تکیه «نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی» در آیین بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی جام تموز آشوریان جهان با اشاره به رفتار زشت و نفرت پراکنه نسبت به نمادهای مذهبی در کشور سوئد خاطر نشان کرد: فضای ورزشی، فضای خاص و مقدس است و این رقابت‌ها با هدف ترویج اخلاق و جوانمردی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان نیوزنماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در آیین بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان جام تموز آشوریان که در ارومیه برگزار شد، جوانمردی و اخلاق مداری را شاکله ورزش پهلوانی دانست و ‌گفت: رعایت این دو اصل برای ورزشکاران و تماشاگران الزامی است.

جوانان آشوری ذخیره کشور ایران و مایه امید و ‌وحدت جامعه هستند

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: جوانانی که اینجا حضور دارند ذخیره کشور ایران و مایه امید و ‌وحدت جامعه هستند.

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس با اشاره به رفتار زشت و نفرت پراکنه نسبت به نمادهای مذهبی در کشور سوئد خاطر نشان کرد: فضای ورزشی، فضای خاص و مقدس است و این رقابت‌ها با هدف ترویج اخلاق و جوانمردی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌های انسانی در چندین بعد ورزش می‌توانند موفق باشند، افزود: یک بعد که رشته ورزشی تخصصی خودشان است و ‌بعد دیگر رفتارهای انسانی تعریف شده و همچنین سالم نگه داشتن شرایط جسمی و روحی است که نشات گرفته از عقل سالم در بدن سالم است.

ورزش و احترام به نمادهای مذهبی

وی اضافه کرد: احترام به نمادهای مذهبی و ترویج فرهنگ صلح و دوستی نیز از دیگر خصوصیات این رقابت‌ها و در کل رقابت‌های ورزشی است.

انویه تکیه اظهار کرد: ما مسیحیان آشوری و کلدانی در کشور ایران در کنار سایر اقوام و بخصوص مسلمانان در کنار فرهنگ و تمدن ایران شکوهمند بصورت مسالمت آمیز و با صلح و دوستی زندگی می‌کنیم و انتظار داریم سایر کشورها نیز با آگاهی نسبت به ارزش‌های مشترک سایر مذاهب احترام و دوستی را توامان رعایت کنند.

عمیقاً خود را باور داشته باشید

وی خطاب به ورزشکاران شرکت کننده اظهار کرد: فوق العاده بودن پس از تلاش و موفقیت به دست می‌آید و اگر می‌خواهید دیگران توانایی شما را باور داشته باشند تنها یک راه دارید و ‌آن این است که عمیقا خود را باور داشته باشید.

منبع icana
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.