خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شگفتی سفیر چین از زندگی مسالمت آمیز ادیان الهی در ارومیه حین مسابقات والیبال مردان آسیا

سفیر چین «چانگ هوا» درخصوص زندگی مسالمت آمیز ادیان الهی در ارومیه گفت: برگزاری مسابقات والیبال مردان آسیا در ارومیه بهانه‌ای شد تا در سفر به این شهرستان از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن نیز بازدید و از همبستگی ادیان حیرت کنم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، چانگ هوا، سفیر چین در ایران اظهار کرد: در حال حاضر که شاهد برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه هستیم این شهر در صدر اخبار دنیا قرار گرفته و همین موضوع باعث شناخته شدن هر چه بیشتر ارومیه می‌شود.

او اضافه کرد: ارومیه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیاری داشته و برای خود من جالب است که در این شهر محل عبادات ادیان مختلف از جمله کلیسا و مسجد با فاصله کمی از یکدیگر ساخته شده و زندگی مسالمت‌آمیز در این شهری ساری و جاری است.

سفیر چین ادامه داد: سالانه گردشگران زیادی از چین راهی ایران می‌شوند و با توجه به ظرفیت‌های بالای تاریخی و گردشگری بازدید از ارومیه و آذربایجان غربی نیز می‌تواند در بسته سفر تورهای گردشگری چین قرار بگیرد.

آغاز+مسابقات+والیبال+قهرمانی+مردان+آسیا+در+ارومیه‎
آغاز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه‎

چانگ هوا تصریح کرد: همان‌طور که در دیدار با استاندار آذربایجان غربی اشاره کردم با توجه به هم‌مرزی این استان با سه کشور خارجی و قرارگیری در دروازه اروپا می‌توان برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های گردشگری و تجارت بین‌الملل همکاری خوبی داشت.

او در پایان با ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت برای شناخت بیشتر ارومیه گفت: علاقه مردم این شهرستان به والیبال نیز یکی از جذابیت‌های ارومیه است.

منبع میراث آریا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.