خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیانیه اخوان المسلمین در مورد عملیات “طوفان الاقصی”

سازمان اخوان المسلمین عملیات نظامی “طوفان الاقصی” را که توسط گردان های عزالدین قسام امروز علیه عناصر اشغالگر در اطراف نوار غزه که هدف آن دفاع از مسجد الاقصی و آزادی اسرای فلسطینی بود را، تبریک گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، این سازمان اخوان المسلمین طی بیانیه ای درخصوص “طوفان الاقصی” نوشت:

▫️نیروهای اشغالگر اسرائیل در فلسطین به گروه های افراطی اجازه می‌دهند با حمایت و مشارکت وزرای دولت اسرائیل به مسجد الاقصی یورش ببرند. پلیس غاصب اسرائیل در برابر اهانت به زنان و مدافعان مسجد الاقصی هیچ بازدارندگی از خود نشان نمی دهد و به دستگیری نمازگزاران در سطوح مختلف همچنان ادامه می دهد.

▫️همه این جنایات در سایه سکوت مشکوک مجامع بین المللی و بدون هیچ گونه اقدام موثر سیاسی و حقوقی برای توقف این جنایات اتفاق می افتد.

▫️عملیات «طوفان الاقصی» پاسخی قاطع برای خنثی کردن طرح تحمیل حاکمیت بر مسجد الاقصی، جلوگیری از هرگونه اقدام نظامی احتمالی علیه نوار غزه، جلوگیری از بازداشت اسیران فلسطینی در زندان های اشغالی و پاسخ به جنگ بود.

▫️مطالبه حقوق مردم فلسطین توسط مسلمانان در اقصی نقاط جهان اسلام، پیام مقاومت فلسطین است که از وجدان جهانی مسلمانان برآمده تا پاسخی به اشغالگران و مستکبران باشد.

▫️این در حالی است که مشتاقانه منتظر آزادسازی مسجد الاقصی و بازدید از آن در فلسطین آزاد هستند.
از این رو، ما از مسلمانان در اقصی نقاط کره زمین می خواهیم که در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آنها، تظاهرات و تعامل مردمی را به نمایش بگذارند.

▫️در خاتمه این سازمان، از تلاش‌های مردم فلسطین و جناح‌های مقاومت قدر دانی می کند و بر حق مشروع مردم فلسطین برای مقاومت در برابر اشغالگری و دفاع از سرزمین و اماکن مقدس تاکید می کند.

▫️همچنین سازمان اخوان المسلمین تأیید می کند که “قدرت برای کسی باقی نمی ماند و زندگی تغییر می کند و قوی ها قوی نمی مانند و ضعیف ها ضعیف نمی مانند.” این تجربه ی تاریخ است که به زودی تحقق خواهد یافت.

دکتر صلاح عبدالحق

شنبه ۲۲ ربیع الاول ۱۴۴۵ق.

منبع کانال مطالعات اخوان المسلمین
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.