خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی به جهان

معاون امور زنان ریاست جمهوری: تلاش می‌کنیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، انسیه خزعلی با حضور در مدرسه شبانه روزی فاطمیه مرودشت با دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد. وی ضمن اشاره به اساس خلقت که همان علم توأم با تزکیه و پرورش انسان‌ها است، گفت: امروزه دشمن به دنبال طراحی مسائلی است تا دانش آموزان را ناامید و مایوس کند.

وی تصریح کرد: مدیریت و فکر خاص دانش آموزان بر همه آنچه دشمن طراحی می‌کند غلبه نموده و نشان دادید که همواره می‌توانید در موقعیت‌های سخت بر دسیسه‌های دشمنان غلبه کنید.

معاون امور بانوان ریاست جمهور خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد گوشه‌ای از توانمندی‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان دختر در عرصه ساخت پهپاد و بسیاری از امکانات مدرن بودیم، به نحوی که بسیاری از کشورهای پیشرفته از وجود این توانمندی‌ها محروم می‌باشند که این موارد نشان دهنده این است که با همه نداشته‌ها، محدودیت‌ها، محصورها و تحریم‌ها اگر بخواهیم می‌توانیم بر همه موارد غلبه کنیم.

خزعلی بیان داشت: آموزش و پرورش ما باید در زمینه پرورش بسیار قوی عمل کند و علم را به ایمان و تقوا آمیخته کند.

معاونت امور بانوان رئیس جمهور گفت: ما برنامه‌ای داریم برای خانواده‌ها به عنوان رویدادکلان که در ۹ کارگروه, مهارت‌های زندگی را در همه زمینه‌هایی که مرتبط با فرهنگ ناملموس خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی بتوانیم به جلو ببریم.

خزعلی با بیان اینکه ما باید بتوانیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را که می‌تواند تمدن ساز باشد به جهان معرفی کنیم، خاطرنشان ساخت: ما باید الگوی جدیدی را از این نوع سبک زندگی به دنیا که در مسئله زن و خانواده به بن‌بست رسیده است معرفی کنیم.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.