خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعتقاد یهودیان در مورد ظهور مسیح حقیقی

یهودیان و به طور کلی پیروان آیین یهود بر این باورند که در آخرالزّمان مسیح حقیقی ظهور می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پیروان آیین یهود بر این باورند که در آخرالزّمان مسیح حقیقی ظهور می‌کند؛ زیرا حضرت عیسی علیه السّلام را پیامبر صادق ندانسته‌اند و براساس عهد عتیق، براى این ظهور مقدّماتی قائلند که تخریب مسجد‌الاقصی و ساخت معبد سلیمان در محلّ آن و قربانی کردن و سوزاندن جسد گوساله‌ی سرخ و پخش کردن خاکسترش در محلّ معبد پیش از ساختن آن، از جمله‌ی این مقدّمات خواهد بود تا به‌زعم ایشان قوم یهود بر جهان حاکم شود.

▪️افزایش فشار اسرائیل بر مسلمانان در فلسطین اشغالی و طرح یهودی‌ سازی بیت المقدس و اشغال مسجدالاقصی به همین دلیل است که معتقدند زمان قربانی این گوساله در هیکل ابراهیم نزدیک شده و هرچه زودتر باید مسجدالاقصی تخریب شود.

▫️بنا به گزارش کتاب مقدس سپس درگیری عظیمی در منطقه‌ای که به زبان عبری آن را هرمَجِدّون می‌خواند‌، پدید خواهد آمد.

▪️در غرب آن محل را آرماگدون می‌خوانند. در روایات اسلامی نیز احادیث فراوانی وجود دارد که به نبردی مخوف با کشته‌های بسیار عظیم در منطقه‌ی قرقیسیا اشاره می‌کنند.

▫️در این درگیری‌ یا جنگ جهانی افراد بسیاری کشته خواهند شد. این منطقه در سوریه نزدیک مرز عراق و ترکیه واقع شده است. تعابیر عجیبی در کتاب مقدس وجود دارد مثل اینکه لاشخورها شکم‌های خود را از گوشت کشتگان این جنگ پر خواهند کرد.‌‏

▪️قدرت‌های استکباری دنیای امروز‌ با حضور گسترده‌ی نظامی و لشگر‌کشی در منطقه‌ی خاور‌میانه، درصدد تقویت موقعیت و توان نظامی خود در این جنگ می‌باشند.

▫️لازم به ذکر است که نگرش یهودیان صیهونیست با مسیحیان صیهونیست‌ در این زمینه متفاوت است؛ به‌طوری‌که یهودیان خود را پیروز این جنگ می‌دانند‌؛

▪️امّا مسیحیان برطبق آنچه در عهد جدیدِ کتاب مقدّس آمده بر این باورند که به‌طور قطع‌ یهودیان در این جنگ نابود خواهند شد‌؛ امّا معتقدند برای اینکه پیروزی نهایی نصیب مسیحیان شود‌، می‌بایست اسرائیلیان یهودی را آن‌قدر تقویت کرد که ولو به قیمت نابود شدنشان، در جنگ با مسلمانان‌، توان و قدرت نظامی مسلمانان را هرچه بیشتر بفرسایند و تضعیف کنند تا پس از آن، غرب مسیحی بتواند با تمام قوا‌ی خود، باقیمانده‌ی توان نظامی مسلمانان را از بین ببرد و سلطه‌ى مطلق خود را بر جهان حاکم گرداند تا جهان آماده‌ی بازگشت مسیح شود.

اشاره و تصریح به این جنگ در کتاب مقدّس‌،‌ چه در عهد قدیم و چه در عهد جدید‌، قابل ملاحظه است.

▪️کمک جهان مسیحیّت و به‌خصوص آمریکا به اسرائیل بر همین مبناست؛ چون آخرالزّمان را بسیار جدّی گرفته‌اند و منتظر رجعت و ظهور مسیح علیه السّلام هستند و می‌کوشند به‌ تعبیر کتاب مقدّس، محور شرارت را که به‌زعم ایشان مسلمانان هستند، ازبین ببرند.

▫️بحث خاورمیانه‌ی جدید و تجزیه‌ی کشورهای بزرگ اسلامی و مبارزه همه‌ جانبه با مسلمانان، همه مقدّمه‌ی ورود به آخرالزّمان است.

جانِ جهان
(پژوهشی نو و جامع در عرصۀ مهدویّت)
تألیف استاد مهدی طیّب

منبع کانال جنگ جهانی سوم
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.