خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسقف اعظم کانتربری: بمباران بیمارستان ها در غزه از سوی اسرائیل خلاف قوانین بشری بین المللی ست

اسقف اعظم کانتربری خواستار توقف بمباران بیمارستان ها و غیرنظامیان در غزه از سوی اسرائیل شد.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از “رلیجن مدیا سنتر” اسقف اعظم کانتربری در تویتی نوشت بمباران بیمارستان ها و کشتن غیر نظامیان در غزه از سوی اسرائیل خلاف قوانین بشری بین المللی ست و می بایست در زودترین زمان ممکن متوقف شود.

وی افزود: برای بیماران و پرسنل شجاع بیمارستان الاهلی غزه که توسط مسیحیان انجیلی اداره می شود دعا می کند.

اسقف اعظم کانتربری گفت: ” حتی اگر حماس از بیمارستان ها به عنوان پایگاه استفاده کند، حملات اسرائیل در غزه نمی تواند توجیه شود. یک عمل بد را با عمل بد پاسخ دادن قابل قبول نیست.”

اظهارات اسقف اعظم کانتربری پس از نامه شدید لحن مسیحیان فلسطین مبنی بر بیان واقعیت ها برای مردم بیان شده است.

به نقل از گاردین مسیحیان شهر امان که در سال هزار و نه صد و چهل و هشت مجبور شدند خانه های خود را رها کنند، در این نامه تاکید کردند برای جامعه مسیحیت قدیم روابط دولت بریتانیا با رهبران یهود بیش از اصول اساسی چون عدالت، آزادی و حق بازگشت مهم تلقی می شود.

این در حالی ست که جنگ اسرائیل در غزه وارد سی و هشتمین روز خود شده و براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین بیش از یازده هزار و هشت صد غیرنظامی در حملات اسرائیل کشته شده اند.

از سویی هم سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد بیمارستان الشفا در غزه پس از بمباران اسرائیل دیگر قادر به ارائه خدمات به بیماران نیست.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.