خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مقاصد سفرهای زیارتی گران‌تر از همه مقاصد خارجی است

بر مبنای قیمت‌های سایت فروش بلیط در میان مقاصد داخلیِ سفرهای هوایی، مقاصد سفرهای زیارتی گران‌تر از همه مقاصد خارجی است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، برای بررسی دقیق اینکه کدام‌یک از مقاصد سفرهای هوایی یا کدام شرکت هواپیمایی بلیط گران‌تری دارند، لازم است بدانیم هزینه دریافتی آن‌ها به ازای هر کیلومتر چقدر است. اینگونه شاخص یکسانی می‌یابیم که به ما امکان مقایسه قیمت‌ها را می‌دهد.

با لحاظ این شاخص و بعد از بررسی تعدادی از مقاصد پرطرفدار داخلی و خارجی در می‌یابیم دمشق، بغداد و نجف گران‌ترین مقاصد و استانبول، آنکارا و ابوظبی به ترتیب ارزان‌ترین مقاصد خارجی هستند.

بر مبنای قیمت‌های سایت فروش بلیط trip.ir و در بازه زمانی فعلی (آذر ۱۴۰۲)، در میان مقاصد داخلیِ سفرهای هوایی، اصفهان و اهواز گران‌ترین مقاصد و بندرعباس و کیش به ترتیب ارزان‌ترین مقاصد پرطرفدار داخلی در ایران‌اند.

هواپیمایی قطر ایرلاین برای سفرهای خارجی با اختلاف گران‌ترین گزینه است. این ایرلاین به ازای هر کیلومتر مسافت ۲۳ هزار تومان دریافت می‌کند، ۲ برابر رتبه دوم این فهرست که هواپیمایی ودال اوییشن (WDL Aviation) آلمان باشد و ۱۱ هزار تومان به ازای هر کیلومتر مسافت اخذ می‌کند.

مقاصد زیارتی
با لحاظ این شاخص و بعد از بررسی تعدادی از مقاصد پرطرفدار داخلی و خارجی در می‌یابیم دمشق بغداد و نجف گران‌ترین مقاصد و استانبول آنکارا و ابوظبی به ترتیب ارزان‌ترین مقاصد خارجی هستند
منبع نمافر
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.