خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

روز جوان و خانواده مسلمان در مسجد مریم شیکاگو

مسجد مریم در شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا روز جوان و خانواده مسلمان را برگزار کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مسجد مریم در شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا روز جوان و خانواده مسلمان را به عنوان یک رویداد سالانه برگزار کرد که فرصتی برای جوانان مسلمان فراهم می کند تا استعدادها و دستاوردها و مشارکت‌های علمی را عرضه کنند.

برپایی تعدادی کارگاه و برنامه‌های آموزشی ، علاوه بر ضیافت غذا و برخی سرگرمی‎هاست. این روز فرصتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مسلمان برای تبادل تجربیات بین یکدیگر است.

«مدینه محمد» یکی از فارغ التحصیلات مسلمان از دانشگاه ایلینوی با ابراز خرسندی از حضور در روز جوان و خانواده در مسجد مریم، بر نیاز درک و فهم خود تاکید کرد و گفت: رسیدن به اهداف و امیدها بدون شناخت خود دشوار است.

در این روز به تعدادی از موضوعات مهم از جمله دوست داشتن خداوند متعال، چگونه ما خودمان را دوست داشته باشیم، ساخت آینده کودکان، تاثیراستعدادهای خوب بر جامعه و سایرموضوعات دیگر پرداخته شد.

سوندرا محمد، یکی از برگزارکنندگان این روز، تاکید کرد: روز جوان و خانواده فرصتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان است تا توانایی‌هایی خود را نشان دهند و به خود و دیگران عشق بورزند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.