خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ایلان ماسک: یهودی ستیزی در ایکس کمتر از شبکه‌های اجتماعی دیگر است

ایلان ماسک گفت: یهودی ستیزی در ایکس بسیار کمتر از پلتفرم‌های دیگر است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، انجمن یهودیان اروپا اعلام کرد: ایلان ماسک در یک بازدید خصوصی از اردوگاه مرگ سابق در کنار خاخام مناخیم مارگولین، رئیس این انجمن در مراسم یادبود یهودیان کشته شده در جنگ جهانی دوم شرکت کرد.

ماسک و بن شاپیرو، مفسر سیاسی راست‌گرای ایالات متحده، پس از بازدید از محل سابق اردوگاه کار اجباری و مرگ آلمان نازی در آشوویتز در کنفرانسی شرکت کرده و خواستار تعادل بین حفاظت از آزادی بیان و اصلاح دروغ‌ها در رسانه‌های اجتماعی شدند.

ایلان ماسک از زمان تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری توییتر در اکتبر ۲۰۲۲، با اتهاماتی نظیر تکثیر سخنان تنفرآمیز مواجه شده است. وی در این کنفرانس خبری گفت: ممیزی‌های بیرونی که ما انجام داده‌ایم نشان می‌دهد که اگر به سایر اپلیکیشن‌های اجتماعی نگاه کنید، کمترین مقدار یهودی‌ستیزی در X وجود دارد.

گفتنی است انجمن یهودیان اروپا در آستانه هفتادونهمین سالگرد آزادسازی آشوویتز از ایلان ماسک درخواست کرد به آگاهی از هولوکاست و مبارزه برای مبارزه با یهودستیزی کمک کند.

منبع شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.