خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

امتناع رهبران مسلمان از دیدار با تیم انتخاباتی بایدن در میشیگان

رهبران مسلمان و عرب در میشیگان از دیدار با تیم انتخاباتی بایدن به خاطر حمایت از اسرائیل در جنگ غزه خودداری کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، خبرنگار آرتی گزارش داد: رهبران مسلمان و عرب در میشیگان به دلیل جنگ در غزه از دیدار با تیم انتخاباتی بایدن، رئیس جمهور آمریکا خودداری کردند و قول دادند در انتخابات آتی به وی رای ندهند.

این گزارشگر به نظرسنجی انجام شده توسط گالوپ در روز جمعه اشاره کرد و گفت: بر اساس آن ۶۶ درصد از آمریکایی‌ها به نامزد ریاست جمهوری که بالای ۸۰ سال سن دارد و متهم به ارتکاب جنایت در غزه استف رای نمی‌دهند.

گروه‌های مسلمان آمریکایی و برخی از فعالان حزب دموکرات در پایان سال گذشته اعلام کردند که میلیون‌ها رای‌دهنده مسلمان را برای توقف کمک‌های مالی و پرهیز از رای دادن به بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ تشویق خواهند کرد، مگر اینکه او اقدامات فوری برای آتش‌بس در غزه انجام دهد.

سازمان‌دهندگانی از میشیگان، مینه‌سوتا، آریزونا، ویسکانسین، فلوریدا، جورجیا، نوادا و پنسیلوانیا نیز کمپینی را با نام «بایدن را رها کنید» راه انداخته‌اند.

شورای ملی دموکراتیک اسلامی نیز از بایدن خواست از نفوذ خود در اسرائیل برای میانجیگری برای آتش بس استفاده کند.

این شورا شامل رهبران حزب دموکرات از ایالت‌هایی مانند میشیگان، اوهایو و پنسیلوانیا است که احتمالاً نتیجه انتخابات را تعیین می‌کنند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.