خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رقابت ۱۲ نماینده اقلیت دینی و مذهبی برای ۵ کرسی بهارستان

آرا شاوردیان «نماینده مسیحیان ارامنه تهران و شمال کشور» در مجلس شورای اسلامی از تایید صلاحیت ۱۲ داوطلب اقلیت دینی و مذهبی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران خبر داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آرا شاوردیان با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگوی خود درباره ضرورت مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: توصیه من به همه هموطنان این است که در انتخابات شرکت کنند چون با عدم مشارکت هیچ اتفاقی نمی افتد. با مشارکت است که می توان نماینده شایسته و با برنامه انتخاب کرد و از او مطالبه‌گری داشت.

وی با بیان اینکه در کشور مشکلات وجود دارد و ما هم این مشکلات را لمس می کنیم، افزود: با مشارکت می‌توانیم دغدغه و مشکلات اقشار مختلف را به حداقل برسانیم.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس یازدهم درباره عملکرد این مجلس در بعد نظارت، گفت: ما در کمیسیون عمران در حوزه مسکن نظارت داشته‌ایم هرچند شاهد افزایش قیمت مسکن و اجاره بها بوده‌ایم ولی در چارچوب قانون و مسئولیت خود، نظارت داشته ایم. در سایر کمیسیون ها هم نظارت وجود داشته اما گاهی اشکال در اجرای برنامه‌هاست. من معتقدم ۷۵ درصد مجلس یازدهم در بخش نظارت موفق بوده است.

نماینده مسیحیان ارامنه تهران و شمال کشور با اشاره به اینکه مشارکت جامعه ارامنه در انتخابات قبلی ۶۰ درصد بوده است، گفت: در این دوره از انتخابات، ۱۲ داوطلب از جامعه اقلیت‌های مذهبی برای ۵ کرسی مجلس رقابت خواهند کرد.

منبع ایسنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.