خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دستاوردهای بانوان ایران اسلامی معرفی شد

دستاوردهای بانوان ایرانی پس از انقلاب اسلامی در حاشیه کنفرانس «زنان موفق و کارآفرین» در اسلام آباد معرفی شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در آستانه روز جهانی زن به همت دانشگاه بی‌نظیر بوتوی پیشاور و با همکاری پروژه «سلامت ساینتکس» اسلام‌آباد و با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران کنفرانس «زنان موفق و کارآفرین» برگزار شد.

پخش کلیپ با موضوع معرفی زنان موفق ایرانی و توزیع بروشورهایی حاوی دستاوردهای زنان پس از انقلاب از برنامه‌های حاشیه‌ای تأثیرگذار این کنفرانس بود که مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

همچنین رایزنی فرهنگی ایران با برپایی نمایشگاهی جذاب و دیدنی شامل صنایع دستی، هنرهای سنتی ایران و تصاویری از زنان ایرانی توانست حضور موفقی را به ثبت رساند.

مهمان ویژه این کنفرانس عاصم رئوف، مدیر عامل سازمان تنظیم مقررات دارویی پاکستان بود و همچنین صفیه احمد، رئیس دانشگاه بانوان بی‌نظیر بوتوی پیشاور؛ سعید محمود، نایب رئیس هیئت سرمایه‌گذاری و تجارت ایالت خیبر پختونخوا؛ مدیحه ملک، رئیس پروژه سلامت ساینتکس اسلام‌آباد، نمایندگان فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان، اتاق بازرگانی و صنایع زنان اسلام‌آباد، بانک مرکزی پاکستان، دانشگاهیان و اتاق‌های صنفی و بانوان کارآفرین در این کنفرانس حضور داشتند.

سخنرانان طی سخنانی بر نقش محوری زنان در پیشبرد رشد و توسعه اقتصادی پاکستان، اهمیت سیاست‌های مبتکرانه ترویج مشارکت زنان، سرمایه‌گذاری در مشاغل تحت رهبری زنان، تعهد نهادهای دولتی بر پیشبرد برابری جنسیتی، تقویت توانمندسازی زنان در پاکستان و اهمیت ایجاد محیط رشد برای زنان کارآفرین و سرمایه‌گذار تأکید کردند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.