خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رئیس اداره امور دینی ترکیه: اسرائیل باید تحریم شود

رئیس اداره امور دینی ترکیه در سخنانی با بیان اینکه باید به فلسطینیان کمک شود، بر ضرورت تحریم رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، علی ارباش رئیس امور دینی ترکیه بر ضرورت ارسال کمک به فلسطینیان و ادامه تحریم رژیم صهیونیستی تا زمان متوقف شدن تجاوز به غزه تأکید کرد.

ارباش در سخنان خود پس از نماز تراویح امروز گفت: هر جا که افراد تحت آزار و اذیت و ستم هستند، باید هر کاری از دستمان بر می‌آید برای آن‌ها انجام دهیم.

وی افزود: در حالی که در حال اقامه نماز تراویح در زیر گنبد مسجد حاجی بایرام هستیم و در فضایی گرم به استقبال ماه رمضان می‌رویم، برادران ما در غزه در فضای باز به سر می‌برند و از سرما و گرسنگی در رنج هستند. ما باید هر کاری که نیاز است انجام دهیم تا جلوی ظلم را بگیریم.

ارباش خواهان ارسادر همین راستا، دفتر رسانه‌های دولتی غزه دیروز یکشنبه اعلام کرد که مردم فلسطین در نوار غزه درحالی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند که باگرسنگی، آوارگی، کشتار، محاصره و نسل‌کشی دست و پنجه نرم می‌کنند و رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و سکوت جامعه بین‌الملل مرتکب این جنایات غیرانسانی می‌شود.ل کمک، ادامه تحریم اسرائیل و دعا برای غزه و فلسطین شد و تصریح کرد که ما باید توجه همه جهان را برای توقف این وحشیگری جلب کنیم.

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه، دولت آمریکا و جامعه بین‌الملل را در کنار رژیم صهیونیستی مسئول جنایت نسل‌کشی، قحطی و کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان در غزه توصیف کرد؛ جنایتی بین‌المللی که بشریت را شرمنده می‌کند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.