خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبر دینی کلیمیان ایران: نهادهای بین المللی هیچ کاری برای نجات مردم غزه و فلسطین نکردند

حاخام یونس حمامی رهبر دینی کلیمیان ایران در نشست هم اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مساله غزه» گفت: در کشور ما مساله یهود و صهیونیست جدا شده ولی در بعضی کشورهای اروپایی برخی افراد به دنبال ایجاد یک جریان سیاسی هستند. وظیفه پیروان ادیان این است که روشنگری کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در نشست هم اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مساله غزه» حاخام یونس حمامی «رهبر دینی کلیمیان ایران» عنوان کرد: به جز چند دولت آزاده هیچ دولتی و همچنین نهادهای بین المللی هیچ کاری برای نجات مردم غزه و فلسطین نکردند، مگر این که مردم آزاده دنیا و افکار عمومی، رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند تا هرچه زودتر آتش بس برقرار شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده تا سرزمین های اشغالی را منطقه ای امن قرار دهد. در کشور ما مساله یهود و صهیونیست جدا شده ولی در بعضی کشورهای اروپایی برخی افراد به دنبال ایجاد یک جریان سیاسی هستند. وظیفه پیروان ادیان این است که روشنگری کنند و در کشورهای آمریکا نهضت دانشجویان برپا شده و شاید بر اساس این فشارها شاهد راهکاری برای ایجاد آتش بس و صلح در منطقه و جهان باشیم.

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.