خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسقف کلیسای آشوری: ملت‌های جهان به حقانیت فلسطین مظلوم پی برده‌اند

اسقف کلیسای آشوری کلدانی کاتولیک تهران «وانیا سرگیز خوری» در نشست هم اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مساله غزه» تصریح کرد: فلسطین جایگاه عبادت همه افراد است. فلسطین برای همه فلسطینیان است اجازه بدهید خودشان تصمیم بگیرند.

به گزارش سرویس اجتماعی ردنا (ادیان نیوز)، در نشست هم‌اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مسئله غزه» وانیا سرگیز خوری اسقف کلیسای آشوری کلدانی کاتولیک تهران با قرائت بیانیه‌ای در محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد بیان کرد: در شرایطی که رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در باتلاق خودساخته‌اش گیرکرده و روزبه‌روز بیشتر فرو می‌رود، ملت‌های جهان به خلاف دولت‌هایشان، بیش از هر زمان دیگر به حقانیت فلسطینیان مظلوم پی برده، کشتار فاجعه‌بار ده ها هزار فلسطینی را محکوم کرده و خواهان توقف فوری این جنگ وحشیانه و عقب‌نشینی نیروهای خون‌ریز اسرائیلی از غزه هستند، نمونه بارز این بیداری را این روزها در خیزش انقلابی دانشجویان و جوانان پرشور دانشگاه‌های سراسر آمریکا و سایر کشورهای جهان نیز می‌بینیم که حتی در برابر برخورد دوگانه و خشن پلیس هم پا پس نمی‌کشند و همچنان خواهان احقاق حق فلسطینیان هستند و جنایت‌های صهیونیست تا را با فریاد و پایداری خود محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت تاسف برانگیز زنان و کودکان در غزه گفت: فلسطین جایگاه عبادت همه افراد است. فلسطین برای همه فلسطینیان است اجازه بدهید خودشان تصمیم بگیرند نه این که برای مردم غزه غذا بفرستید و آن ها را بمباران کنید. امیدوارم صلح در کشورهای جهان به ویژه در سرزمین فلسطین پایدار بماند.


به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.