خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حاخام یونس حمامی: پیروان ادیان با عشق به امام خمینی به مردم خدمت گذاری می‌کنند

رهبر معنوی یهودیان ایران «حاخام یونس حمامی لاله زار» در تجدید میثاق رهبران و پیروان ادیان الهی با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) گفت: راه حضرت امام خمینی فراگیر بود و تمام پیروان ادیان با توجه به سیره و عشق به امام به مردم خدمت گذاری می‌کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جمعی از نمایندگان پیروان ادیان الهی ارامنه، آشوریان، کلیمیان و زرتشتیان در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی دیدار کردند.

در این مراسم حاخام یونس حمامی به سخنرانی پرداخت و گفت: ۳۵ سال از رحلت امام راحل می‌گذرد. اما با شیوه رفتار امام و با تقوا می‌توان در راه خدا قدم برداشت و غیر از خدا نترسیم. ملت‌ها با همین دیدگاه امام قدم برمی‌دارند.

رهبر معنوی کلیمیان ایران خاطر نشان کرد: راه حضرت امام فراگیر بود و تمام پیروان با توجه به سیره و عشق به امام به مردم خدمت گذاری می‌کنند. آیت الله رئیسی و شهیدان خدمت در راه امام و شاگردان ایشان بودند.

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.