خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

متن و تصویر نامه بشار اسد به رهبر انقلاب

به گزارش ادیان نیوز، بشار اسد رئیس‌جمهور عربی سوریه با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حادثه جانباختگان حجاج ایرانی در فاجعه منا را به ایشان، ملت ایران و خانواده‌های داغدار این حجاج تسلیت گفت.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
حضرت آیت العظمی امام سید علی خامنه‌ای
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران
 
السلام علیکم و رحمهالله و برکات، با اندوه و حزن فراوان و دل‌های سرشار از اعتقاد و ایمان به مشیت الهی خبر جانباختن بیش از ۱۳۰ تن و مجروج شدن بیش از ۳۷۵ نفر دیگر در حادثه غم‌بار هنگام انجام مناسک حج را دریافت نمودم.
 
اینجانب به نام خود و به نام مردمی عربی سوریه صادقانه‌ترین مراتب تسلیت و همدردی برادرانه خود را به حضرتعالی و مردم برادر ایران ابراز داشته و از خداوند قادر سبحان غفران و رحمه واسعه، قبولی طاعات، علو درجات و محشور شدن با صدیقین و نیکوکاران در بالاترین درجات بهشت را برای شهدا و شفای عاجل را برای مجروحین خواستارم.
 
بشارالاسد
رئیس‌جمهور عربی سوریه
 
 
این نامه در تاریخ چهارم مهرماه ۱۳۹۴ از سوی رئیس‌جمهوری عربی سوریه نگاشته شده است.
 
همچنین بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نامه‌ای جداگانه به حسن روحانی رئیس جمهور ایران مراتب همدردی برادرانه خود و مردم عربی سوریه را نسبت به این حادثه ابراز کرده است.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.