خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تازه مسلمانی که آهنگساز فیلم محمد(ص) شد

به گزارش ادیان نیوز، مجید مجیدی در اکران وی‍ژه فیلم محمد رسول الله(ص) که شامگاه سه شنبه در سالن مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد گفت: همه می دانیم در جهانی به سر می بریم که اسلام عزیز چگونه مورد تازیانه کسانی قرار گرفت که نام اسلام را به سرقت بردند.
وی افزود: دشمنان در طول سال های گذشته به دنبال این بودند تا چهره ای زشت از اسلام به مردم دنیا نمایش دهند.
مجیدی در ادامه به آهنگ ساز هندی این فیلم اشاره کرد و گفت: ای آر رحمان انسان بزرگ و یک مسلمان به تمام معناست. او وقتی به ایران آمد در ابتدا به پابوس امام رضا(ع) در مشهد رفت و ضمن عرض ارادت به امام هشتم به نحوی از ایشان برای شروع کار کسب اجازه کرد.
وی خاطرنشان کرد: رحمان در ابتدا هندو بود، چندین سال است مسلمان شده، ضمن اینکه دو سال تلاش شبانه ‎روزی کرد و موسیقی این فیلم را ساخت که به طور قطع موسیقی این فیلم جاودانه خواهد ماند.
در ادامه این مراسم و با حضور احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، رحمت اله صادقیان معاون هماهنگی بنیاد مستضعفان، علی رضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی،امنیتی استاندار همدان و شرکت کنندگان از کشورهای دیگر از بازیگران و عوامل فیلم محمد رسول الله(ص) تقدیر شد. 
علی رضا شجاع نوری بازیگر نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل بازیگر نقش ابوطالب، روبرتو پرپینانی تدوین گر، الله راخا رحمان آهنگساز، علی سبزواری دستیار یک کارگردان، محمد عسگری بازیگر نقش ابولهب، جعفر قاسمی بازیگر نقش همسر حلیمه از جمله عوامل فیلم حاضر در سالن بودند.
محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان نیز در آیین تجلیل از مجید مجیدی گفت: به بهانه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان در همدان، شاهد حضور عزیز بزرگواری هستیم که با عشق و تلاش شبانه روزی فیلمی را به دنیا هدیه کرده که بخشی از زندگی پیامبر رحمت را به تصویر می کشد.
وی با بیان اینکه خیلی ها به چهره آفتاب چنگ می زنند و قصد دارند چهره پبامبر گرامی اسلام را دگرگون جلوه دهند، گفت: خوشبختانه مجیدی با ساخت فیلم محمدرسول الله، کار ماندگار و ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت که از ایشان کمال تشکر را داریم.
استاندار همدان با بیان اینکه تجلیل امشب از کارگردان فیلم محمدرسول الله از سوی مردم همدان انجام می شود، خاطرنشان کرد: مردم همدان، افرادی هنردوست و فرهنگی هستند و قدر زحمات اهالی فرهنگ و هنر را به خوبی می دانند.
منبع: ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.