خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عکس جالب اتحاد فرماندهان شیعه و سنی در فلوجه!

به گزارش ادیان نیوز، کاربران شبکه های اجتماعی در واکنش به انتشار عکس مشترک الهایس و العامری در اتاق عملیات فلوجه نوشتند: حمید الهایس (سنی) به همراه برادرش هادی العامری (شیعه)، بر آزادسازی شهر فلوجه نظارت می کنند.
خاطرنشان می شود که نیروهای ارتش عراق، پلیس، نیروهای بسیج مردمی و نیروهای عشایری، بامداد امروز (دوشنبه) مرحله سوم عملیات آزادسازی شهر فلوجه از دست تروریست های داعش را آغاز کردند.
پیشروی نیروهای عراقی در این عملیات، رسانه های فرقه گرای کشورهای عربی را بیش از پیش فعال کرده است و این رسانه ها عملیات روانی فرقه گرایانه گسترده ای را علیه مشارکت نیروهای بسیج مردمی عراق در این عملیات با هدف حمایت از تروریست های داعش و جلوگیری از کامل شدن عملیات آزادسازی فلوجه از دست تروریست ها آغاز کرده اند.
براساس این گزارش کاربران شبکه های اجتماعی همچنین در واکنش به انتشار عکس مشترک العامری و الهایس نوشتند: “به یاری خداوند متعال پیروز و سربلند باشید.. خداوند به این برادران طول عمر عطا فرماید”.
برخی دیگر از فعالان اجتماعی در این خصوص نوشتند: ” باید داعشی های مسلح تروریست و داعشی های فرقه گرا، وهابی، سلفی و تکفیریِ عرصه سیاست و حامیان آنها از میدان خارج شوند”.
کاربر دیگری در این خصوص نوشت: “این پیامی به همه رسانه‌ها و بوق‌های تبلیغاتی است که نابودی عراق را هدف  گرفته اند… همه با هم به سوی پاکسازی عراق از تروریسم“.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.