خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیوستن رژیم صهیونیستی به ائتلاف نظامی، بشکه باروت خلیج فارس را مشتعل می‌کند

ه گزارش ادیان نیوز (ردنا)؛ ژرژیک آبرامیان، نماینده مسیحیان ارامنه حوزه جنوب ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص احتمال پیوستن رژیم صهیونیستی به ائتلاف نظامی آمریکا در خلیج فارس و پیامدهای آن، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در این خصوص به خوبی واکنش نشان داد و اعلام کرد حضور رژیم صهیونیستی به چنین ائتلافی، منطقه را به آشوب خواهد کشاند، چون به هیچ وجه ایران اسلامی تاب دخالت‌های نابجای این رژیم در منطقه را نخواهد داشت و این حضور را تحمل نخواهد کرد.

وی افزود: حضور رژیم صهیونیستی در این ائتلاف نظامی، ترفندی است که نظام سلطه در ایجاد ائتلاف علیه جمهوری اسلامی و مردم منطقه به کار گرفته چرا که به بن‌بست رسیده است و این ائتلاف یک ائتلاف ورشکسته‌ای است که به صورت محدود و همراهی اندکی از کشورها با آمریکا شکل گرفته است.

نماینده مسیحیان ارامنه حوزه جنوب ایران، تصریح کرد: دشمنی رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی و مردم ایران چیز جدیدی نیست و بعد از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که هر جایی نسبت به انقلاب حرکت منفی است یک پای ثابت آن رژیم اشغالگر قدس است و حضور صهیونیست‌ها در ائتلاف نظامی آمریکا در خلیج فارس ارزشی را بر این ائتلاف نخواهد افزود کما اینکه احتمال درگیری نظامی بسیار شدیدی را در خلیج فارس فراهم می‌کند و بشکه باروت این خلیج را مشتعل خواهد کرد.

آبرامیان گفت: پیوستن رژیم صهیونیستی به چنین ائتلافی جزء منافع راهبردی آنان است تا با جلو انداختن ایالت متحده در نهایت منطقه را به یک درگیری شدید هدایت کند. معتقدیم که این توطئه‌ها برای ایران اسلامی ختم به خیر خواهد شد و نظام سلطه در نهایت شکست سنگینی را متحمل خواهد شد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: نظام جهانی باید خیلی مواظب باشد، آغاز هر جنگی در منطقه می‌تواند به سادگی انجام شود، اما اتمام آن دست هیچ‌کسی نخواهد بود. امیدواریم عقل، منطق و خرد در سراسر دنیا حاکم شود و به جای جنگ و نابودی همه جا صلح و دوستی و صفا برقرار شود.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.