خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هزینه‌های دندانپزشکی زیبایی

هزینه اصلاح طرح لبخند

با توجه به اینکه برای انجام اصلاح طرح لبخند برای هر فرد متفاوت می باشد بنابراین نمی توان هزینه اصلاح طرح لبخند را به طور دقیق تخمین زد . در واقع، هزینه نهایی اصلاح طرح لبخند به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

– فرایندهای انجام شده

– تکنولوژی پیشرفته

– محل جغرافیایی

-تجربه دندانپزشک

عوامل موثر بر زیبایی لبخند 

مهم‌ترین قسمت چهره، لبخند فرد مقابل است که زیباترین پیام را به مخاطب مخابره می‌کند و هر چه لبخند زیباتر باشد، تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.
زیبایی لبخند آن قدر مهم و البته تاثیرگذار است که افراد برای داشتن این موهبت شگفت انگیز حاضر هستند هزینه کنند و با مراجعه به متخصصین در این زمینه این امکان را برای خود فراهم کنند.

نکته ی قابل توجه آن است که زیبایی لبخند به عوامل مهم دیگری بستگی دارد و آن هماهنگی و هارمونی بین اجزاء فک، صورت و دندان‌ها است و هرچه این هماهنگی بیشتر باشد لبخند زیباتر خواهد بود.
مسلماً با داشتن دندان‌های نامرتب، بد رنگ، پوسیده و کوتاه نمی‌توان انتظار داشت که لبخندی دلنشین داشته باشید.
به همین خاطر نقش بهترین دندانپزشک زیبایی در رشته‌های مختلف بسیار پر رنگ و با اهمیت است، گاه لازم است که اصلاحاتی در فک و لثه صورت پذیرد و گاه امکان دارد دندان‌ها جایگزین و اصلاح و پر شود و گاه به ارتودنسی نیاز پیدا می‌کند.

انتخاب دندانپزشک خوب

دندانپزشکانی که در حوزه زیبایی فعالیت می کنند تمرکزشان بر روی تکنیک و روش های جدبد در اصلاح طرح لبخند زیبا می باشند. اما برای پیدا نمودن یک دندانپزشک حاذق می بایست یک سری از مسائل را رعایت نمایید که در نهایت به نارضایتی منجر نشود. در ابتدای راه می بایست به سراغ دندانپزشکی بروید که ترس و واهمه ای از آن ندارید و در واقع این هنر دندانپزشک است که فضایی آرام برای شما فراهم سازد. یک دندانپزشک خوب همیشه اخلاق خوب دارد و در راضی نگهداشتن شما تلاش می نماید.

میزان هزینه های مطرح شده از سمت او می بایست با در نظر گرفتن شرط انصاف باشد و هزینه های اضافی دریافت ننماید. بررسی مدرک تحصیلی و محل تحصیل و همچنین میزان محبوبیت آن در بین مردم نیز یکی دیگر از مسایلی است که شاید به انتخاب شما کمک نماید. ما سعی داریم در فضایی آرام و با مشورت کامل با بیمار بهترین لبخند را به او هدیه نماییم.

دندانپزشک خوب در تهران در بهبود وضعیت دندانهای هر فرد نقش بسزایی دارد . گاهی با خود فکر کرده ایم که ویژگیهای یک دندانپزشک خوب چیست ؟ سابقه دندانپزشک  در زمینه کارهای زیبایی دندان میتواند راهنمای شما برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی باشد. ما در این مقاله به برخی از ویژگیهای یک دندانپزشک خوب اشاره میکنیم . یکی از مهمترین نکاتی که برای داشتن یک بهداشت دهان خوب باید در نظر داشت، داشتن یک دندانپزشک خوب است که به او اعتماد داریم.

 هزینه‌های دندانپزشکی زیبایی

 ارتودنسی بزرگسالان

اکثر افراد اعتقاد دارند که ارتودنسی تنها برای کودکان و نهایتاً نوجوانان قابل انجام است و در مورد بی نظمی دندان‌های بزرگسالان نمی‌توان هیچ گونه اقدام درمانی انجام داد. اما همانطور که قبلا نیز گفتیم اکنون ثابت شده است که این موضوع یک باور عامیانه نادرست بوده و بی نظمی دندان‌های بزرگسالان نیز تحت نظر متخصص ارتودنسی میسر است.
امروزه با پیشرفت علم دندان پزشکی و ابداع روش‌های نوین برای اصلاح ناهنجاری‌های فک و دندان، ارتودنسی در هر سنی امکان پذیر است و بزرگسالان می‌توانند از این بابت آسوده خاطر باشند. ارتودنسی در سنین پیش از بلوغ به دلیل انعطاف استخوان‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود؛ اما در سنین بالا طول دوره درمان ارتودنسی بیشتر خواهد بود و دندان‌ها به سختی حرکت داده می‌شوند.درمان بی نظمی دندان‌ها و ردیف کردن آنها، نه تنها بر زیبایی و افزایش اعتماد به نفس بزرگسالان تأثیر دارد، بلکه باعث بهبود وضعیت تکلم و صحبت کردن، اصلاح بایت، جویدن و غذا خوردن نیز می‌شود. روش‌های متنوعی برای ارتودنسی بزرگسالان وجود دارد. می‌توان ازبراکت ارتودنسی فلزی قدیمی، براکت های سرامیکی، ارتودنسی لینگوال یا پشت دندانی و دستگاه ارتودنسی دیمون به این منظور استفاده کرد.

روش‌های کاشت دندان

از دست دادن یک یا چند دندان نه تنها می‌تواند روی ظاهر فرد اثر بگذارد بلکه بر سلامت مابقی دندان‌ها نیز اثر گذار است. از دست دادن دندان‌های جلویی می‌تواند تکلم را تحت تاثیر قرار دهد و در بعضی افراد باعث کاهش اعتماد به نفس شود. همچنین از دست دادن دندان‌های عقبی نیز می‌تواند بر جویدن غذا اثر بگذارد. از همه مهمتر به علت خالی شدن جای دندان، سایر دندان‌ها شروع به حرکت کرده و این امر به مرور زمان می‌تواند باعث تغییر نظم و آرایش دندان‌ها شود. صرف نظر از علت از دست دادن دندان، روش‌های مختلفی جهت کاشت دندان و جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته وجود دارد. این روش‌ها از نظر میزان ماندگاری، هزینه کاشت دندان و روش اجرا متفاوتند.

هزینه‌های دندانپزشکی زیبایی

انواع کاشت دندان

-کاشت ایمپلنت

-استفاده از بریج

-استفاده از دندان مصنوعی (برای چند دندان یا برای همه دندان‌ها)

– استفاده از بریج رزینی

از بین روش‌های بالا، کاشت ایمپلنت برای تک تک دندان‌ها از نظر حفظ سلامت دهان و دندان، بهترین گزینه جهت جایگزینی دندان از دست رفته است. چرا که ایمپلنت از نظر ساختاری شبیه‌ترین حالت به دندان‌های طبیعی را دارد. ایمپلنت همانند دندان طبیعی دارای یک قسمت ریشه است که در استخوان فک کاشته می‌شود تا امکان قرار دادن تاج دندان فراهم آید. اگرچه کاشت ایمپلنت به جای همه دندان‌ها به علت هزینه بالا از عهده هر کسی بر نمی‌آید اما کاشت ایمپلنت در مواردی که فرد یک یا چند دندان از دست رفته دارد، بهترین گزینه جایگزینی است.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.