خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اوضاع از دست مسئولان صهیونیستی خارج شده است!

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ برنامه «داخل اسرائیل» سعی دارد به موضوعات حقیقی بپردازد که نشانگر فروپاشی داخلی رژیم صهیونیستی است و در این قسمت حملات یهودیان افراطی ضدصهیونیست به مقامات محلی اسرائیلی از جمله افراد پلیس، آتش‌نشانان و سربازان را نشان می دهد که این روزها در حال افزایش هم هست.

به گفته خدمات آتش‌نشانی و امداد اسرائیل، تظاهرکنندگان ضدصهیونیست به آتش‌نشانانی که برای مهار آتش در ماه مه گذشته به یک محله متعلق به یهودیان افراطی آمده بودند، حمله کردند. این حادثه در «می شیریم» که پایگاه گروه‌های افراط گرای یهودی است، در روز استقلال و یادبود شکل گیری رژیم اسرائیل به وقوع پیوست.

علاوه بر این به طور کلی دیدگاه ضدصهیونیسم در اسرائیل رو به افزایش است، به ویژه در میان جمعیت افراطی و ارتدکس. جامعه ارتدکس افراطی ۱۰٪ از تقریباً ۹ میلیون ساکنان اسرائیل را تشکیل می دهد که به شدت ضد سیاست های صهیونیستی این رژیم هستند و همین نکته نشان می دهد که اوضاع از دست مسئولان صهیونیستی خارج شده است!

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴:۳۰، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.