خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نامه شهید سلیمانی به فرمانده فلسطینی: آرزو دارم در راه فلسطین شهید شوم

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ شبکه المیادین لبنان نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که قبل از شهادتش برای فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نوشته، منتشر کرد.

در این نامه، شهید سلیمانی «محمد الضیف» را شهید زنده و شجاع و اهل مقاومت توصیف می‌کند و از اشتیاق خود برای جهاد از «جبهه پاک» (فلسطین) و حمایت از مقدسات اسلامی چون مسجد الاقصی سخن می‌گوید.

شهید سلیمانی در این نامه به مردم شجاع فلسطین سلام و درود می‌فرستد. او در این نامه خاطر نشان می‌کند: «همه شما مطمئن باشید که ایران، هرچقدر هم که فشارها بیشتر شود و تحریم‌ها و محاصره اقتصادی تشدید شود، هرگز فلسطین را تنها نخواهد گذاشت».

شهید سلیمانی در این نامه به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و همقطاران او سلام می‌فرستد و او را مبارز و مقاوم در برابر اشغالگران وصف می‌کند.

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه گفته است: «دفاع از فلسطین افتخاری برای ماست و ما هرگز از این وظیفه در برابر هیچ متاع دنیوی عدول نخواهیم کرد». شهید سلیمانی خاطر نشان می‌کند که دوستان فلسطین دوستان ایران و دشمنان فلسطین دشمنان ایرانیان هستند و این سیاست همیشگی ایران بوده و خواهد بود.

شهید سپهبد سردار سلیمانی تأکید می‌کند که «دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و هرکسی که فریاد دادرسی شمار ا بشنود و دادرسی نکند، مسلمان نیست».

این شهید در نامه خود به فرمانده گردان‌های قسام حماس وعده داده است که «سپیده دم پیروزی به کمک الهی بزودی محقق خواهد شد و ناقوس‌های مرگ صهیونیست‌های یاغی به صدا درخواهد آمد».

شهید سلیمانی سیزدهم دی ماه در حمله هوایی و تروریستی آمریکا به همراه شهید ابومهدی المهندس و شماری از نیروهای سپاه و سازمان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.