خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دوره «آشنایی با سازمان‌های ادیانی جهان» برگزار می‌شود

دفتر امور ادیان و مذاهب مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، دوره تخصصی کارگاهی «آشنایی با سازمان‌های ادیانی جهان را برگزار می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، دفتر امور ادیان و مذاهب مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، «دوره تخصصی کارگاهی آشنایی با سازمان‌های ادیانی جهان» را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین باقر طالبی دارابی، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب، جامعه‌شناس دین و استاد مدعو دانشگاه بازل سوییس، استاد این دوره تخصصی است.

«دوره تخصصی کارگاهی آشنایی با سازمان‌های ادیانی جهان» روز پنجشنبه، ۵ تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۲ در سالن همایش‌های آیت‌الله حائری(ره) واقع در جمکران ابتدای بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، برگزار می‌شود.

به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه دوزبانه (فارسی و انگلیسی) اعطا خواهد شد و پرداخت هزینه دوره به مبلغ ۲۰ هزار تومان و ارسال رسید پرداخت به همراه نام و شماره تماس از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۲۲۰۴۸۰۵۴۴ از جمله شرایط حضور در این دوره است.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.