خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعلام آمادگی موزه انقلاب برای انعکاس ایثارگری های ارامنه

جلسه مشترک موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات پاسداشت ارزش های دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران به میزبانی موزه برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جلسه مشترک موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیأت پاسداشت ارزش های دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران در سالن جلسات دزفول این موزه برگزار شد.

در این جلسه که جمعی از ایثارگران ارامنه تهران حضور داشتند، ضمن بررسی اقدامات انجام شده در راستای تفاهم نامه منعقده، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمادگی خود را برای انعکاس بیشتر نقش موثر پیروان ادیان توحیدی به ویژه ایثارگری ها و رشادت های هموطنان ارامنه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام کرد.

در ادامه آبنوسی از آزادگان هموطن ارامنه، کرمیان از جانبازان دوران مبارزاتی انقلاب اسلامی و خانم آرتونیان همسر جانباز جنگ تحمیلی ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود از اهتمام ویژه موزه در انعکاس ایثارگری های هموطنان ارامنه تشکر کرده و آمادگی هیأت پاسداشت ارزش های دفاع مقدس جامعه ارامنه تهران را برای همکاری بیشتر با موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس اعلام کردند.

منبع: روزنامه آلیک

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.