خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گفتگوی ترامپ با خدا برای تمدید دوران ریاست جمهوری اش!

رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع هوادارانش از گفتگوی خود با خداوند برای تمدید ریاست‌جمهوری‌ اش به ۱۲ سال سخن گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع هوادارانش در مینه سوتا گفت: به دلیل عملکرد اقتصادی بسیار عالی دولت من در در دوران شیوع کرونا، شایستگی دارم سه دوره رئیس جمهور باشم.

وی افزود: شیوع کرونا امتحان الهی است که خداوند او را به این مبتلا کرده است تا او بتواند از این فرصت سخت برای بازسازی عالی‌ترین اقتصاد جهان استفاده کند.

ترامپ خاطرنشان کرد: آنچه در کنار همدیگر به دست آوردیم و آنچه در حال انجام است کمتر از معجزه نیست. ما عالی‌ترن اقتصاد جهان را ایجاد کردیم و دوباره باید آن را بازسازی کنیم.

وی به گفتگوهایش با خداوند اشاره کرد و گفت: می‌دانید، این خداست که مرا آزمایش می‌کند و به من می‌گوید تو یک بار از پس کارها برآمدی. من هم گفتم؛ آیا کارم عالی بود، خدا؟ من تنها کسی هستم که می‌توانم از عهده این کار برآیم. خدا هم گفت نباید به زبان می اوردی، اما حالا که گفتی باید کاری کنیم دوباره هم موفق شوی.

ترامپ سپس با اشاره به رسانه‌های مختلف از رویاپردازی خود سخن گفت: آن‌ها می‌گویند چهار سال، من گفتم ۱۲ سال اعلام کنید تا دیوانه شوند.

گفتگوی ترامپ با خدا برای تمدید دوران ریاست جمهوری اش!منبع: ایندیپندنت

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.