خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مره‌صدق: صلح بحرین با رژیم صهیونیستی با خط‌دهی شیخ سلمان انجام شد

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: پیش‌بینی من این است که در ادامه این روند عربستان هم مستقیما قرارداد صلحی با رژیم صهیونیستی امضا خواهد کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیامک مره‌صدق، نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم با اشاره به قرارداد صلح بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: این قرارداد صلح از سوی بحرین با رژیم صهیونیستی با مدیریت و خط دهی شیخ سلمان صورت گرفته چرا که این کشور عملا مستعمره عربستان است و بدون اجازه آل سعود کاری نمی‌کند.

وی افزود:‌ اگر بحرین مستعمره عربستان نبود در کشوری که ۶۵ درصد آن شیعه هستند یک حکومت سنی روی کار نمی‌آمد که تبعیت تمام از عربستان هم داشته باشد که نمونه آن را در سرکوب قیام مردمی در این کشور دیدیم که ارتش عربستان چگونه وارد عمل شد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: پیش‌بینی من این است که در ادامه این روند عربستان هم مستقیما قرارداد صلحی با رژیم صهیونیستی امضا خواهد کرد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: بحرین و امارات و کشورهایی از این دست باید بدانند که عامل دوام و بقای هر حاکمیت سرمایه اجتماعی آن یعنی مردم هستند و زمانی که مردم احساس کنند در حاکمیت نقش دارند حکومت و حاکمیت دوام خواهد داشت.

وی در پایان گفت: هیچ گاه با قدرت نظامی به ارتش نمی‌توان یک حکومت را در بلند مدت اداره کرد و کشورهایی مثل عربستان، بحرین و امارات باید بدانند در آینده و در بهترین حالت سرنوشتی بهتر از محمدرضا پهلوی و صدام حسین نخواهند داشت و جالب‌تر اینکه این کشورها به لحاظ تکنیکی هم توان نظامی محمدرضا پهلوی را هم ندارند.

منبع: فارس

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.