خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاپ فرانسیس خانواده‌ها را به داشتن حس مسئولیت در سال تحصیلی جدید دعوت کرد

پاپ فرانسیس امیدوار است که همه در ابتدای سال تحصیلی با حس مسئولیت زیاد زندگی کنند. در منظر منشور آموزشی جدید خانواده ها پیشگام هستند و جوانان در محور قرار دارند. چرا که رشد سالم و ترتبیت اجتماعی خوب آنها دو شرط آینده آرام و جامعه پررونق است.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز) به نقل از واتیکان نیوز؛ به مناسبت سیزدهمین زیارت ملی خانواده ها در بمبئی و لورتو که امسال از طریق رسانه ها برگزار شد، پاپ نامه ای به اسقف استافنو روسو دبیر کل شورای اسقفهای ایتالیا ارسال کرد . این نامه حاوی سند امضای دبیر کاردینال شهر واتیکان پیتر پارولین بود .  

وی شرکت کنندگان را دعوت به مشارکت معنوی در بمبئی و لورتو کرد. پدر مقدس سلام خود را از طریق سخنان سنت پاول که به عنوان شعار این جلسه انتخاب شده بود به همه رساند.

در ادامه نامه، پاپ فرانسیس به سازمان دهندگان این ابتکار عمل و همکاران آنها تبریک گفت چرا که آنها مخصوصا در این زمان که خانواده ها از مشکلات ناشی از کرونا رنج می برند، خواستند تا شهادت ایمان و همبستگی را آشکار کنند، تا همه بتوانند از دعا و امید برابری و قدرت برادرانه برای حرکت به جلو استفاده کنند .

رهبر کاتولیک‌های جهان امیدوار است که همه در ابتدای سال تحصیلی با حس مسئولیت زیاد زندگی کنند. در منظر منشور آموزشی جدید خانواده ها پیشگام هستند و جوانان در محور قرار دارند. چرا که رشد سالم و ترتبیت اجتماعی خوب آنها دو شرط آینده آرام و جامعه پررونق است.

در آخر پاپ فرانسیس از حضرت مریم به همراه زائران طلب شفاعت کرد. او آرزو کرد خانواده های مسیحی در ایتالیا و اروپا و کل جهان مستمر باشند و رود بزرگ سرزندگی و ایمان و امید و عشق در میان مردم منتشر شود.

مترجم: سمیه محمدی

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.