خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ترورهای کور دانشمندان ایرانی، سند مظلومیت جمهوری اسلامی است

نماینده مسیحیان آشوری:

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس با عرض تسلیت در پی ترور شهید فخری زاده، گفت: ترور‌های کور سند دیگری از مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شهادت دانشمند برجسته ایرانی، شهید محسن فخری زاده را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید بزرگوار و ملت بزرگ و شهید پرور ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی را محکوم می‌نمایم.

بی‌تردید این ترور‌های کور، سندی دیگر از مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردمان دلیر و آزاده آن نشان داده و ثابت کرده‌اند در راه حفظ اصول و ارزش‌ها تا پای جان می‌ایستند و از بذل جان و مال و خون خود برای آبیاری درخت تناور و سربلند انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کنند.

دشمنان قسم‌خورده آب و خاک ایران عزیز بدانند شهادت و جانبازی در راه سربلندی و خودکفایی ایران افتخاری بزرگ است که فقط نصیب مردان خدا می‌شود و ترور‌های کور هرگز نمی‌تواند خللی در اراده مصمم ملت سرفراز و شریف ایران در این راه پرافتخار ایجاد کند. برگ برگ تاریخ پرغرور ما آکنده از جانبازی‌ها و جانفشانی‌هایی اینگونه است که پیوند میان مردم را مستحکم و راه را برای تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) هموار می‌کند.

شارلی انویه تکیه
نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.