خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز: شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است

زرتشتیان همواره با مشارکت های فعالانه در عرصه های مختلف نقش مؤثری در تقویت همبستگی و وحدت ملی ایفا کرده‌اند و اکنون هم در نظر داریم که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی، حماسه باشکوهی را برای کشورمان رقم بزنیم.

ردنا (ادیان نیوز) – خسرو قدس: شرکت در انتخابات وظیفه ملی هر ایرانی است و پیروان ادیان الهی هم در انتخابات۱۴۰۰ مانند گذشته حضور و مشارکتی حداکثری خواهند داشت.

خسرو قدس با اشاره به اهمیت حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات فرآیندی است که طی آن مردم می توانند از طریق آرای خود، نقش مهمی در اداره امور عمومی کشور ایفا کنند و با انتخاب آگاهانه، سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند.

وی به نقش پررنگ و مشارکت فعالانه زرتشتیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ما سرنوشت خود را از سرنوشت مردم ایران جدا نمی دانیم.

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز گفت:‌ زرتشتیان همواره با مشارکت های فعالانه در عرصه های مختلف نقش مؤثری در تقویت همبستگی و وحدت ملی ایفا کرده‌اند و اکنون هم در نظر داریم که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی، حماسه باشکوهی را برای کشورمان رقم بزنیم.

منبع بشرا نت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.