خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

زوج مسیحی ۷ کودک بی سرپرست اوکراینی را به فرزندی پذیرفتند

یک زوج مسیحی آمریکایی که خود دارای شش فرزند بودند، پس از آگاهی از وضعیت هفت برادر و خواهر بی سرپرست اوکراینی آنها را به فرزندی پذیرفتند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، یک زوج مسیحی اهل نیوجرسی با پذیرفتن سرپرستی هفت برادر و خواهر یتیم از اوکراین، تعداد فرزندان خود را به عدد سیزده رسانده‌اند. وید و میشل تروفی، هنگامی که از وضعیت سخت زندگی این کودکان و نوجوانان بی سرپرست در پرورشگاهی در موکراتس واقع در کشور اوکراین مطلع شدند، دست به کار شده و آنها را نخست در قلب و سپس در خانه خود جای دادند. این هفت یتیم اوکراینی پدر خود را در سال ۲۰۱۶ و مادرشان را در سال ۲۰۱۸ از دست داده بودند.

این زوج مسیحی چند سال قبل و پس از آگاهی از وضعیت این کودکان برای به فرزندی پذیرفتن آنان اقدام کردند، اما پاندمی کرونا، فرایند انتقال آنها به آمریکا را مختل کرد.

وید در گفتگو با خبرنگاران گفت: “اگر یک کار از ما بر بیاید، آن تربیت فرزندان است که معتقدم این هدیه خداوند به ماست.”

میشل نیز در تایید صحبت های همسرش گفت: “مردم وقتی می شنوند که ما در عین داشتن ۶ فرزند، هفت کودک و نوجوان دیگر را به فرزندی پذیرفته ایم، شگفت زده می شوند، خانه ما علیرغم شلوغ بودن، مملو از خنده و شادی است”.

این زوج با انجام کارهایی که خداوند را جلال دهد بیگانه نیستند، وید شصت ساله که یک صنعتگر است، مدتی به عنوان داوطلب در هاییتی به مردم این کشور خدمت می کرد، او در آنجا با کودکان بی سرپرست بسیاری روبرو شد و همواره به فکر کمک به این کودکان بود. چندی بعد وید مطلع شد که برخی از اعضای کلیسایشان از طریق سازمان خیریه غیرانتفاعی حضانت کودکانی بی سرپرست را به عهده می گیرند. این سازمان به زوج های آمریکایی امکان می دهد کودکان و نوجوانان یتیم را از اکراین و لتونی در ایام کریسمس یا تعطیلات تابستان یه ایالات متحده بیاورند و سرپرستی آنان را عهده دار شوند.

میشل می گوید: “افراد زیادی در کلیسایی که ما در آن عضویت داریم به ما در رسیدن به اهدافمان که همانا کمک به این کودکان بی سرپرست بود یاری رسانده اند، حتا کسانیکه آنها را نمی شناختیم هم از ما حمایت کردند که جای تشکر دارد.”

سپس وید گفت: “ما مطمئنن پشیمان نیستیم، برای ما اطاعت از خداوند و آنچه او از ما می خواهد حائز اهمیت است.”

پس از اقدام الهام بخش و فداکارانه این زوج که با داشتن شش فرزند، هفت کودک و نوجوان دیگر را به فرزندی پذیرفتند، سایر اعضای کلیسا نیز تشویق شدند تا در این برنامه شرکت کرده و کودکان بی سرپرستی را به فرزندی بپذیرند ، حتا کشیش آنها ، آرون راب نیز یک پسر را به فرزندی پذیرفت و خانواده ای دیگر نیز دو خواهر و برادر را قبول کردند.

منبع محبت نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.