مهندس هرصل گلشیرازیان، عضو هیات مدیره و نایب رئیس اول انجمن کلیمیان تهران و یونانیان بت گلیا رییس انجمن آشوریان از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.
به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، روز چهارشنبه مورخ دهم آذر ماه ۱۴۰۰ نمایندگان ادیان توحیدی به دعوت بنياد شهید استان تهران، در جلسهای درباره گرامیداشت مقام شامخ شهدا و خانوادههای معزز آن عزیزان، به بحث و گفتگو پرداختند.
در این جلسه ابتدا دکتر مرتضوی، ریاست بنياد شهید تهران بزرگ ضمن خیر مقدم قسمتی از وصیتنامه شهید کلیمی، شهید فریبرز موریم را قرائت کرد و به بیان برنامههای آتی این بنياد پرداخت.
مهندس هرصل گلشیرازیان، عضو هیات مدیره و نایب رئیس اول انجمن کلیمیان تهران و یونانیان بت گلیا رییس انجمن آشوریان از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.
در پایان مقرر شد در بهمن ماه مطابق روال هر ساله، جشن لالهها در آرامستان آشوریان و همچنین کنگره بزرگداشت ادیان توحیدی با حضور رؤسای سه قوه در خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار گردد.

