خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نظرسنجی تازه درباره نگرانی نسبت به کاهش آمار ازدواج در آمریکا

نظرسنجی تازه مرکز تحقیقاتی پیو نشان می دهد آمریکایی ها نسبت به کاهش آمار ازدواج بیش از کاهش آمار زاد و ولد در کشور خود نگران هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز) به نقل از “واشنگتن تایمز”؛ نظرسنجی انجام شده نشان می دهد پیروان ادیان مختلف در آمریکا در مورد تاثیرات منفی کاهش آمار ازدواج بر آینده کشورشان بیش از کاهش آمار تولد نگران هستند.

براساس یافته های نظرسنجی، پنجاه و پنج درصد پروتستان های انجیلی معتقدند کاهش آمار ازدواج بر آینده آمریکا تاثیر منفی دارد.

چهل و دو درصد پروتستان های خط اصلی(پروتستان های قدیم)، سی و هفت درصد کاتولیک ها و سی و چهار درصد پروتستان های سیاه پوست نگران سقوط در آمار ازدواج در آمریکا و پیامدهای منفی آن در آینده می باشند.

این در حالی ست که بر اساس یافته های تحقیق تنها بیست درصد از گروه های غیردینی نگران کاهش آمار ازدواج در آمریکا و تاثیر آن بر آینده این کشور می باشند.

سی و شش درصد از بزرگسالانی که در نظرسنجی شرکت کردند کاهش آمار ازدواج در آمریکا را برای آینده این کشور نگران کننده خواندند.

در سوی مقابل اما درصد کمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی کاهش آمار ازدواج را یک امتیاز مثبت برای جامعه در آمریکا قلمداد نمودند؛ نه درصد شرکت کنندگان کاهش آمار ازدواج در آمریکا را مثبت خواندند.

سیزده درصد گروه های غیردینی، چهارده درصد پروتستان های سیاه پوست، چهار درصد مسیحی های انجیلی، شش درصد کاتولیک ها و هفت درصد پروتستان های خط اصلی کاهش نرخ ازدواج را مثبت دانستند.

براساس نظرسنجی گروه های غیردینی و پروتستان های سیاه پوست بالاترین درصد موافقان با کاهش نرخ ازدواج در آمریکا را تشکیل می دهند.

شرکت کنندگان در نظرسنجی نسبت به کاهش آمار زاد و ولد در مقایسه با کاهش نرخ ازدواج در آمریکا نگرانی کمتری داشتند.

یا این وجود بیست و هفت درصد شرکت کنندگان معتقد بودند کاهش نرخ زاد و ولد بر آینده آمریکا پیامد مثبتی نخواهد داشت.

مسیحیان انجیلی بیش از دیگر گروه های دینی نگران کاهش آمار زاد و ولد و تاثیر آن بر آینده آمریکا بودند.

“بیست و هفت درصد پیروان مسیحی انجیلی” نگران کاهش آمار تولد در این کشور بودند.

“سی و یک درصد پروتستان های خط اصلی، بیست و شش درصد کاتولیک ها، بیست و سه درصد پروتستان های سیاه پوست و تنها نوزده درصد گروه های غیردینی” کاهش میزان تولد را یک مشکل برای آینده آمریکا قلمداد نمودند.

منبع: سرویس انگلیسی ادیان نیوز

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.