خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خلیفه کل ارامنه آذربایجان: این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید

خلیفه کل ارامنه آذربایجان و کاکیک جوجیان رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه‌ای، اعمال تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، رهبر جبهه مقاومت را محکوم کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان صبح امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ با صدور بیانیه‌ای اعمال تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: شهادت اسطوره جهاد و مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت موجب بهت و اندوه آزادی خواهان جهان و حامیان حقوق بر حقه مردم مظلوم لبنان و فلسطین شد.

در این بیانیه تاکید شده است: در این لحظات تاریخی و سرنوشت ساز یقین داریم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید و برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی مستحکم‌تر خواهد بود.

خلیفه کل و شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان در این بیانیه با محکوم کردن این اقدام تروریستی، مراتب تسلیت قلبی خود برای این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، ملت آزاده ایران، مردم مظلوم لبنان، ملت‌های آزادی خواه جهان و خانواده‌های آن شهیدان ابراز و از درگاه خداوند متعال برای روح آن شهدای والامقام، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

خلیفه گری ارامنه در ایران سه اسقف اعظم در استان‌های اصفهان، آذربایجان و تهران دارد؛ خلیفه گری آذربایجان با ۷۰۰ سال سابقه، قدیمی‌ترین آن‌ها است.

منبع imna
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.