خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عرضه آثار دینی ـ عرفانی در نمایشگاه بین‌المللی ادبیات غیرداستانی

بنیاد ابن سینا و انتشارات صدرا در مسکو برای سیزدهمین سال متوالی در غرفه «بنیاد اسلامی روسیه» در نمایشگاه ادبیات غیرداستانی حضور یافته و تازه‌های نشر خود را معرفی می کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، نمایشگاه بین‌المللی کتاب ادبیات غیرداستانی مسکو از تاریخ دوم تا ششم دسامبر ۲۰۲۱ (یازدهم تا پانزدهم آذر ماه۱۴۰۰) در مجموعه «گوستینی دور» برگزار خواهد شد.

بنیاد ابن سینا و انتشارات صدرا در مسکو برای سیزدهمین سال متوالی در نمایشگاه ادبیات غیرداستانی شرکت می‌کنند و تازه‌های نشر خود را به علاقمندان معرفی خواهند کرد.

در این نمایشگاه آثار انتشارات صدرا شامل داستان‌هایی از مثنوی معنوی ترجمه پروفسور پریگارینا، جهان شمولی اخلاق با نظارت علمی دکتر آپرسیان، جلد دوم تاریخ ادبیات ایران اثر دکتر رییسنر، گلشن راز شبستری اثر دکتر لوکاشوف، انسان نورانی در عرفان ایرانی اثر پروفسور هانری کربن و کلام و جامعه اثر پروفسور یوزف فان اس معرفی و عرضه خواهد شد.

تعلیم و تربیت از دیدگاه اندیشمندان مسلمان اثر بهروز رفیعی با نظارت آیت الله اعرافی، تواریخ بلغار اثر محمد علی چاکوری، داستانهای گلستان سعدی ترجمه دکتر تاراسووا، ایران از آغاز تا آیت الله خمینی اثر آلکس گروموف و ناصر خسرو و دیدگاههای فلسفی او تالیف دکتر کارنی اوا از دیگر کتاب‌های بنیاد ابن سینا و انتشارات صدراست که قرار است در نمایشگاه کتاب ادبیات غیرداستانی مسکو عرضه شود.

غرفه بنیاد اسلامی روسیه در سالن ۱۹ ـ B دایر خواهد بود و سخنرانی اساتید دانشگاه و انستیتو فلسفه آکادمی علوم روسیه و انستیتو شرق شناسی روسیه از برنامه‌های این نمایشگاه اعلام شده است.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.