خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ضرورت تبیین تمایز دیدگاه شیعه با طالبان در فریضه امر به معروف

رئیس شورای علمای شیعه افغانستان مطرح کرد؛

رئیس شورای عالی شیعیان افغانستان از پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر بازدید کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام صالحی افغانی پس از بازدید از پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر در جلسه با حجت الاسلام رضوی مهر رئیس پژوهشکده اظهار داشت: با توجه به دیدگاه افراطی که طالبان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارند که همین امر باعث ایجاد ذهنیت غلط در مردم و شهروندان افغانی شده است خواستار تبیین تمایز دیدگاه شیعه با طالبان در فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

رئیس شورای عالی شیعیان افغانستان گفت: پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در بحث تبیین دیدگاه درست این دو فریضه به حوزه‌های علمیه و علمای افغانستان کمک کند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام رضوی مهر رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر ضمن خیر مقدم گزارشی از فعالیت‌های پژوهشکده را ارائه کرد.

در پایان جلسه تفاهمنامه ای بین پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای عالی شیعیان افغانستان در راستای تولید محتوا، برگزاری دوره‌های آموزشی و پشتیبانی علمی از طلاب، اساتید، علما و حوزه‌های علمیه افغانستان به امضا دو طرف رسید.

منبع مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.