خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گلستان؛ نماد و نگین زندگی مسالمت‌آمیز مذاهب و اقوام

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغ مذاهب و مذاهب اسلامی: تلاش می کنیم با افزایش سواد مردم گلستان، استان را نگین کشور در زمینه زندگی مسالمت آمیز و همگرایی بین مذاهب و اقوام مختلف شیعه و سنی در کشور کنیم. و سعی خواهیم کرد این پروژه در هر شهرستان به صورت جداگانه برگزار شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام احمد کوثری امروز در گفت وگو خود، با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در ۱۴ شهرستان استان گفت: به منظور افزایش سواد تقریبی مردم گلستان کارگاه های آموزشی برگزار می شود. تبلیغ مذاهب و مذاهب اسلامی «مفتح» زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان آغاز شده و این کارگاه ها تا پایان سال در ۱۴ شهرستان استان ادامه دارد.

وی افزود: این کارگاه ها با هدف افزایش و ارتقای سطح سواد تقریبی مردم گلستان و ارتقای سطح کیفی آموزش در هر شهرستان به صورت جداگانه برگزار می شود.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغ مذاهب و مذاهب اسلامی مفتاح گلستان خاطرنشان کرد: در تقریب و مذاهب، نحوه تعامل اهل بیت با مذاهب اسلامی، سیره ائمه انقلاب در تقریب و نظرات آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: افراد فراگیر و شرکت کنندگان در این کارگاه ها مبلغان، روحانیون، طلاب، اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه، کانون های مداحان، هیئت های مذهبی، کارکنان ادارات و … هستند.

کوثری گفت: تلاش می کنیم با افزایش سواد مردم گلستان، استان را نگین کشور در زمینه زندگی مسالمت آمیز و همگرایی بین مذاهب و اقوام مختلف شیعه و سنی در کشور کنیم.

منبع فارس
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.