خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اظهارات رهبر قبطی های مصر درباره شیرین ابوعاقله تکذیب شد

پستی در شبکه های اجتماعی مدعی شده بود: رهبر قبطی های مصر گفته است که شیرین ابو عاقله به دلیل مذهبش، هرگز وارد بهشت نخواهد شد.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، بعد از کشته شدن شیرین ابوعاقله در هنگام پوشش خبری عملیات نظامی اسرائیلی ها در کرانه باختری پستی منتشر شد مبنی بر اینکه روزنامه مصری الشروق به نقل از تواضروس دوم، رهبر قبطی های مصر درباره ابوعاقله نوشت که:« او به خاطر مذهبش به بهشت نخواهد رفت» به دنبال انتشار این پست صدها کامنت و هزاران تعامل انجام شد.

الحره نوشت: این پست که اولین بار به روی صفحات فیک منتشر شد، درست نبود و در آن تناقضاتی مطرح بود و اشتباهاتی که کسی به آن توجهی نداشت و برخی آن را جدی گرفتند.

رهبر قبطی های مصر

در این خبر کذب آمده بود که تواضروس دوم گفت: از کشته شدن شیرین ابوعاقله ناراحت شدم دوست داشتم او را در بهشت ببینیم اما متاسفانه او به خاطر اینکه ارتدوکس است و کاتولیک نیست وارد بهشت نخواهد شد.

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه، این خبر اولین بار به روی پیج هایی که به گذاشتن پست های تمسخر آمیز و فیک شهرت دارند، منتشر شد و بعد از آن در دیگر پیجها جدی گرفته شد.

در همین راستا روزنامه الشروق نیز جمعه گذشته اعلام کرد که چنین خبری را منتشر نکرده است.

منبع شفقنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.