خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

” امام خمینی(ره) احیاگر وحدت اسلامی ” برگزار می‌شود

همایش”امام خمینی(ره)، احیاگر وحدت اسلامی” با حضور ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، رضا اصالتی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش”امام خمینی(ره)، احیاگر وحدت اسلامی” در جهت گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد در گنبدکاووس بیان کرد: در این همایش که پنجشنبه هفته جاری (۱۲ خرداد) در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار می شود استاندار و برخی مدیران گلستان، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت و معتمدان اقوام و مذاهب ساکن ۱۴ شهرستان این استان شمالی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این همایش با هدف نمایش وحدت حاکم بین اقوام و مذاهب ساکن در این استان و شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و جانشین خلف ایشان برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: علاوه بر همایش بزرگ امام خمینی (ره)، احیاگر وحدت اسلامی، این شهرستان در ۱۴ و ۱۵ خرداد میزبان چند برنامه متمرکز با همکاری ادارات و نهادهای مختلف در مناطق شهری و روستایی است.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی افزود: برنامه‌های پیش بینی شده این ایام با محوریت جهاد تبیین و تحکیم وحدت و همبستگی اسلامی بین اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی با تاکید برضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان، ادامه داد: ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصت مناسبی برای آگاهی بخشی به مردم نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب و تببین گفتمان امامین انقلاب است.

وی از همه ادارات و نهادها و گروه های مختلف مردم گنبدکاووس خواست تا حضوری پرشور در مراسم‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد در این شهرستان داشته باشند.

همچنین سرهنگ سیدیحیی قاضوی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه از تدارک افزون بر ۱۰۰ برنامه فرهنگی ویژه ۱۴ و ۱۵ خرداد توسط این نهاد و اجرای آن در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و از دستگاه های اداری و اجرایی خواست فضاسازی‌های محیطی مناسب با این ایام حزن و نیز دهه کرامت (۱۱ تا ۲۱ خرداد) داشته باشند.

منبع ایرنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.