خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان درگذشت آیت الله ناصری را تسلیت گفت

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران در پیامی ارتحال آیت الله ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، متن پیام تسلیت سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به این شرح است:

“درگذشت عالم برجسته و استاد اخلاق، آیت الله محمدعلی ناصری موجب تأثر و تألم گردید. بدین وسیله از طرف خود و خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران فقدان این شخصیت مبارز را تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی مسئلت می‌نمائیم. ”

گفتنی است، آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی عالم جلیل القدر، مجتهد، استاد اخلاق و عاشق و شیفته امام زمان (عج) متولد ۱۳۰۹ ه.ش در اصفهان روز جمعه چدارفانی را وداع گفت.

آیت الله محمدعلی ناصری مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان (عج)، که حوزه علمیه حضرت ولی عصر (ع) و تعدادی از مراکز دینی – فرهنگی تحت اشراف او بود. وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به اشاعه محبت آقا بقیه الله الاعظم (ع) مشغول بود.

آیت الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی، هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر نیز مشارکت جدی دارد از جمله این اقدامات می‌توان به تلاش‌های ایشان برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

مرکز درمانی حضرت ولیعصر (عج) و بخش دیالیز ۲۰ تختخوابی آن با اهدای شش هزار متر زمین و دو هزار متر ساختمان در سال ۸۷ توسط ایشان آغاز و در سال ۹۱ افتتاح شد.

منبع ایمنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.