خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تایوان، مقصد جدید گردشگری حلال

مقام اداره گردشگری تایوان اعلام کرد که این کشور با تبلیغاتی که انجام داده مقصد جدیدی برای گردشگران مسلمان شده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آبه چو (Abe Chou)، مدیر بخش مالزی، فیلیپین، اندونزی و برونئی اداره گردشگری تایوان در مصاحبه‌ای که با این رسانه داشت با تأکید بر نقش گردشگران مسلمان در صنعت گردشگری این کشور گفت: تایوان مقصد جدیدی برای مسافران مسلمان شده است. بنابراین کمپینی به نام سلام تایوان (Salam Taiwan) برای معرفی اطلاعات بیشتر در مورد گردشگری مسلمان‌پسند (حلال) شروع شده است.

چو تصریح کرد: ما حدود ۳۰۰ رستوران مناسب مسلمانان در تایوان داریم تا مسلمانان از غذاهای متنوعی مانند نودل، گوشت گاو حلال و منوهای دریایی استفاده کنند. امکانات زیادی هم برای مسلمانان داریم. فکر می‌کنم باید اطلاعات بیشتری برای تغییر درک و شناخت از تایوان ارائه دهیم.

وی افزود: یکی از ابتکارات تایوان برای تبلیغ این کشور به عنوان یک مقصد مناسب گردشگران مسلمان، همکاری با سلبریتی‌های مالزیایی است که با میرا فلزاح (Mira Filzah)، بازیگر مالزیایی در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و امسال آیدا جبات (Ayda Jebat)، بازیگر و خواننده مالزیایی این کار را انجام می‌دهد.

این مدیر تایوانی با اشاره به اینکه پروازهای مستقیم از برونئی به تایوان وجود دارد، تصریح کرد: ۹ مسجد در تایوان هست که سه باب از آنها در تایپه، پایتخت قرار دارند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.