خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین پیش از آغاز مسابقه با ایران چه گفت؟

تیم ملی فوتبال فلسطین در نخستین دیدار از رقابت های جام ملت های آسیا امروز مقابل تیم ملی ایران رقابت خواهد کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین در نشست خبری پیش از دیدار با ایران صحبت‌های تاثیرگذار و غم‌انگیزی درباره شرایط این کشور به زبان آورد.

مکرم دبوب، سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین، امزوز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: دعای ما برای فلسطین است تا زخمی‌ها هر چه زودتر شفا پیدا کنند و خداوند فلسطینی‌ها را یاری کند.

او سپس در خصوص تقابل با ایران صحبت کرد و گفت: به نظرم بازی سختی را مقابل ایران داریم. همه بازی‌ها در این رقابت‌ها مهم است و ما در اینجا هستیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

سرمربی فلسطین درباره شانس‌های قهرمانی این رقابت‌ها بیان داشت: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا به شمار می‌آید و بازیکنان با توانایی بالا دارد، ولی به نظرم ژاپن و کره جنوبی دو شانس اصلی قهرمانی در این تورنمت به شمار می‌آیند. در بازی فردا مقابل ایران می‌تواند هر اتفاقی بیفتد، چون ما در بازی‌های دوستانه اخیرمان مقابل استرالیا و عربستان نتایج خوبی گرفتیم. در این رقابت‌ها همه بازی‌ها مهم است و هدف ما این است که با کسب امتیاز مناسب در بازی فردا مسیر خود را برای صعود از مرحله گروهی هموار کنیم و ملتمان را در این شرایط سخت جنگی خوشحال کنیم.

تیم ملی فلسطین
بسیاری از ورزشکاران در غزه به شهادت رسیدند و برای شادی روح همه آنها دعا می‌کنیم

سرمربی فلسطین درباره شهادت هانی، سرمربی تیم‌های پایه‌ این کشور، گفت: من شهادت کاپیتان هانی را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. اگر او به شهادت نمی‌رسید می‌توانست عضوی از کادرفنی تیم ما در جام ملت‌های آسیا باشد. فقط او نیست که در این جنگ از دست دادیم بلکه بسیاری از ورزشکاران در غزه به شهادت رسیدند و برای شادی روح همه آنها دعا می‌کنیم.

دبوب درباره ترکیب تیم ملی این کشور نسبت به جام ملت‌های آسیا امارات گفت: بسیاری از بازیکنان ما در دوره سابق، در این دوره هم حضور دارند. به نظرم این گروه کنونی در تیم ملی فلسطین توانایی بالایی دارند و می‌توانند اولین پیروزی فلسطین در جام ملت‌های آسیا را به ارمغان بیاورند.

سرمربی فلسطین درباره شرایط روحی بازیکنان در این مسابقات همزمان با جنگ غزه عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در شرایط کنونی تمرکز بالایی داشته باشیم. بازیکنان و کادرفنی قبل از تمرینات و بعد از تمرینات اخبار کشورمان را دنبال می‌کنیم. اما ما با تمام قوا در این مسابقات بازی می‌کنیم تا به دنیا نشان دهیم که فلسطین وجود دارد و پرچم فلسطین بالاست.

منبع varzesh3
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.