خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دردودل هموطنان ارامنه با استاندار تهران

استاندار تهران در کلیسای گریگور با اشاره به آزادی ادیان در ایران، خطاب به هموطنان ارامنه گفت: همه مردم با هر دین و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می‌کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، علیرضا فخاری «استاندار تهران» با حضور در کلیسای «گریگور» که با همراهی فرماندار تهران، مدیرکل بازرسی استانداری تهران، مدیر ایثارگران، شهردار منطقه ۸، مدیران کل استانی انجام شد، در جمع هموطنان ارامنه ایران اظهار کرد: همه مردم با هر دین و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می‌کنند.

استاندار تهران افزود: مشکلات زیست محیطی، خدمات عمومی و مسائل زیرساختی مهم‌ترین مشکلات و مسائل مهم شهروندان منطقه هشت است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این بازدید به مطالبات و درخواست‌های شهروندان ارامنه پایتخت در محله مرزداران رسیدگی شد.

تقی زاده مدیرکل بازرسی استانداری تهران نیز در این جلسه گفت: در راستای حل مشکلات و خواسته‌های شهروندان میزهای خدمت علاوه بر نماز جمعه به صورت هفتگی با مساعدت استاندار در مناطق و مجموعه‌های مختلف با حضور مدیران کل دستگاه‌های خدمت رسان در استان تهران برگزار می‌شود.

احمد قیومی فرماندار تهران نیز در این دیدار ضمن تأکید بر حفظ وحدت میان پیروان ادیان الهی خاطرنشان کرد: طبق گفته پیامبر اسلام (ص) در خصوص یکپارچگی تمامی ادیان، همه ما بر وحدت و انسجام ادیان توحیدی از جمله دین آسمانی مسیحیت معتقد هستیم.

گفتنی است در این مراسم توسط فخاری استاندار تهران از خانواده شهدا و جانبازان ارامنه نیز تقدیر به عمل آمد.

منبع irna
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.