خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبر شیعیان بحرین: بحران‌های بحرین با حاکمیت رژیم آل خلیفه ادامه خواهد داشت

رهبر معنوی شیعیان بحرین با بیان اینکه این کشور درگیر بحران‌های متعددی است، تصریح کرد: تا زمانی که رژیم آل خلیفه در این کشور حاکم است این بحران‌ها هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین تصریح کرد که کشور بحرین درگیر و غرق بحران‌های متعدد است.

وی در مطلبی که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد، افزود: تا زمانی که نظام سیاسی کنونی در بحرین حاکم باشد، این بحران‌ها هم ادامه خواهد داشت.

رهبر شیعیان بحرین پیشتر و به مناسبت سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با انتقاد از رژیم آل خلیفه، گفت: حکومت بحرین هرچه می‌خواهد بکند، حتی اگر مکر شیطان را هم به کار گیرد، شکست خواهد خورد. روز تغییر، روز پیروزی، روز بازگشت کرامت و عزت و شکوه اسلام برای بحرین بازخواهد گشت و استقلال کامل از آمریکا و رژیم صهیونیستی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به تحولات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: همه ما در خصوص عملیات طوفان الاقصی مسئول هستیم و کسانی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند، عذری از آن‎‌ها پذیرفته نیست.

آیت‌الله قاسم با هشدار نسبت به اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برابر است با اتحاد علیه اسلام، مسلمانان و کرامت انسانی، گفت: مسلمانان باید در مقابل عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امت اسلامی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی و اخراج آن از سرزمین فلسطین متحد شود، ان‌شاءالله این کار دشواری نخواهد بود.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.