خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

با این حساب مسی و نیمار هم مسلمان هستند!

در اقدامی بسیار عجیب فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای برای مقابله با نمادهای اسلامی اعلام کرد: استفاده از “ساق‌بند و جوراب‌های بلند” در مسابقات ورزشی ممنوع است.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، فدراسیون فوتبال فرانسه در نامه‌ای که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، از رؤسای برگزارکننده لیگ و مسابقات مناطق مختلف خواسته است استفاده از “ساق‌بند و جوراب‌های بلند” را ممنوع کنند، چرا که این نگرانی وجود دارد که این پوشش به یک نماد اسلامی تبدیل شود.

در این نامه که توسط یکی از مسئولان فوتبال فرانسه امضا شده، پوشیدن ساق‌بند و جوراب بلند فقط در صورت داشتن دلایل قطعی پزشکی امکان‌پذیر است.

نیمار
جونیور نیمار بازیکن ملی پوش برزیل زمانی که در تیم باشگاهی فرانسه توپ می‌زد

به نوشته روزنامه “لوپاریزین” مخالفت با استفاده از ساق‌بند و جوراب‌های بلند می‌تواند به ۲ دلیل باشد؛ یکی این که از اینگونه جوراب‌ها به‌عنوان حجاب استفاده شود که طبق فدراسیون فوتبال فرانسه و دولت در سال ۲۰۲۳ ممنوع شده است، و مورد دوم این است که این جوراب‌ها همسو با توصیه‌های اسلامگرایان، علاوه بر زانوها رانها را نیز می‌پوشاند.

مسی+ادیان
لیونل مسی وقتی در تیم باشگاهی کشور فرانسه بازی می‌کرد

انتشار این نامه عجیب با موجی از تمسخر و انتقاد در فضای مجازی همراه شده است، به‌صورتی که برخی کاربران با انتشار عکس‌هایی از “مسی” و “نیمار” با جوراب‌های بلند، نوشته‌اند: “طبق معیارهای فدراسیون فوتبال فرانسه، مسی و نیمار مسلمان هستند”.

منبع dolatedin
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.