خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هم جنس بازی در ذات انسانهاست!!!

ادیان نیوز: برنامه‌های گفت­‌وگو محور همواره بخشی از تولیدات شبکه‌های تلویزیونی، به ­خصوص بخش‌­های خبری را تشکیل می‌دهند. هدف از این برنامه‌ها، که اغلب در قالب میز‌گرد یا مصاحبه‌های تلویزیونی است، پاسخ­گویی به سؤالات مخاطبان و موضوعات مطرح جامعه در حوزه­‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است. «پرگار» یکی از این برنامه‌ها در شبکه بی‌بی‌سی فارسی است، که از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این شبکه نیز محسوب می‌گردد.در برنامه اخیر پرگار که به موضوع هم جنس گرایی اختصاص داشت از یک زن هم جنس باز ایرانی دعوت به عمل آمده بود .
ساقی قهرمان رییس سازمان هم جنس بازان ایرانی که در کانادا مستقر است در این برنامه با حمایت از هم جنس بازان ایرانی گفته بود که به نظر من هم جنس بازی در ذات انسان ها وجود دارد و بسیاری از مردان و زنان به محض اینکه متولد می شوند به هم جنس گرایش دارند و این جامعه است که به آنها اجازه بروز این گرایش را نمی دهد و البته در برخی از جوامع این گرایشات بروز می کند. وی در این برنامه با بحث هایی به زعم خود علمی و از قول چند استاد ژنتیک غربی سعی کرد که به میهمانان دیگر برنامه و مخاطبین این برنامه تفهیم کند که از لحاظ علمی این امر ثابت شده است و در توجیه این امر به ذکر مثالی بسنده کرد که در نوع خود قابل توجه است .وی یکی از دلایل وجود هم جنس گرایی را در ژنتیک برخی از افراد این گونه بیان می کند که در زنان هم جنس باز انگشت اشاره و انگشت انگشتری به همان انگشت ها در مردان شباهت دارد و برعکس !!!
البته میهمان دیگر برنامه که وی نیز از حامیان هم جنس گرایان بود تاکید می کرد که وی نباید بر این موضوع اشاره می کرده زیرا از فردا حکومت شروع می کند به دنبال زنانی می گردد که انگشت هایشان شبیه مردان است و آنها را دستگیر می کنند!!!
ساقی قهرمان کیست؟ نشریه «چراغ» ارگان رسمی سازمان دگرباشان جنسی ایرانی، اورا اینگونه معرفی می کند: ” او را فروغ دوران خوانده اند، او را مبارز راه رهایی زنان بدون پرداختن به رودر رویی مستقیم با مردسالاری معرفی کرده اند، او را تن کامه خواهی دانسته اند که بی پروا به لذت ستانی از جسم خویش می پردازد و خواننده را به تماشای این لذت ستانی دعوت می کند. او را ترسیم کننده اروتیسم لزبینیسم دانسته اند،او ظاهرآ مرزبندی را برنمی تابد و در اشعار خود ( چه بسا در زندگی واقعی نیز) از لذت و خواهش تن رو برنمی تابد و اگر هوس کند، با هر کسی چه زن و چه مرد و حتی خود ” عشق” همبستر می شود. اروتیسم، همجنسگرایی و دگرجنسگرایی همه را می توان در اشعار ساقی دید….”
باید گفت از هم اکنون که مدیر بی بی سی فارسی هنوز عوض نشده آینده بسیار تاریکی در برابر این شبکه با برنامه های بسیار سخیف  و بی ارزشش وجود دارد . البته دلیل حمایت از این برنامه با بحث های بسیار آبکی و بدون منطقش را می توان به رابطه داریوش کریمی با رزیتا لطفی دانست . این دو سال ها پیش بعد از داشتن روابط نامشروع چند ساله با یکدیگر ازدواج کردند و من بعد باید شاهد حمایت بیشتر مدیران بی بی سی فارسی از این برنامه باشیم .
لازم به ذکر است چند سال پیش هیئت نظارت بر مطبوعات  دستور توقیف موقت  روزنامه شرق  را به دلیل گفتگوی تفصیلی با ساقی قهرمان در صفحه ادبیات خود را داده بود .در وصف سابقه این زن هم جنس باز فقط به برخی از نوشته های او در مجلات خارج کشور بسنده می کنیم و قضاوت را به خوانندگان محترم می سپاریم
وی در نوشته هایش خود را این چنین معرفی می کند:یستد… زن محکوم است به «مادر شدن»، مرد محروم است از «مادر بودن». به نظر من مادرانگی یک حس انسانی است، ویژگی زنانه نیست به خصوص که فیزیک زن به تنهایی برای مادر شدن کافی نیست!!
وی درمورد نگاهش به همجنسگرایی می گوید:” من اصلا قادر نیستم به شیشه شراب نگاه کنم و سر شیشه، و درازی گلوی بطری را اندازه نگیرم. از شمع خوشم نمی آید. می شکند، و …. از بهترین شیوه های عشقبازی است، متأسفانه فروتنی فرهنگی ما اجازه نمی دهد عاشق خودمان باشیم و با خودمان عشقبازی کنیم. انگار همیشه کس دیگری باید دست به کار شود و به ما لذت “بدهد”. منظورم این است که چرا … عشقبازی خوانده می شود و … آدم ها یا همجنسگرا به دنیا می آیند، یا جنس مخالف گرا، ..
او درباره تجربیات شخصی اش ازهمجنسگرایی می گوید: ” هم رابطه عاشقانه، و هم … را با زن ها تجربه کرده ام. من اصولا از جفتگیری با مردها لذت نمی برم… من عشقبازی کردن با مردها را دوست ندارم.
مطالب مستهجن و الفاظ رکیک در اشعار و نوشته های ساقی قهرمان به قدری زیاد است که بیان آن حرمت قلم را می شکند و هم در حوصله این گزارش نمی گنجد.به همین مقدار برای قضاوت خوانندگان بسنده می کنیم.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.