خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازار درمان کرونا در بین مدعیان مذاهب

فعالان ناسیونالیست و تندرو هند نیز می‌گویند ادرار یا کود گاوهای هندی داروی کروناست. جیم بکر، کشیش آمریکایی هم مدعی دستیابی به دارویی برای درمان کرونا شده است، امروز دادستانی نیویورک گفته است این فرد را مورد تعقیب قضایی مدعی‌العموم قرار داده است.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، یک کشیش در نیجریه مدعی شده است که سوپی مخصوص می تواند کرونا را درمان کند. کشیش افریقایی دیگری نیز ادعا کرده است که می‌تواند ویروس کرونا را ریشه کن کرده و برای اینکار قصد دارد به چین سفر کند.

الیاس گفته است میخواهد به شهر ووهان چین که منبع انتشار این بیماری است، سفر ‌کند و با حضورش مردم چین را از مرگ نجات می‌دهد.

فعالان ناسیونالیست و تندرو هند نیز می‌گویند ادرار یا کود گاوهای هندی داروی کروناست.

جیم بکر، کشیش آمریکایی هم مدعی دستیابی به دارویی برای درمان کرونا شده است، امروز دادستانی نیویورک گفته است این فرد را مورد تعقیب قضایی مدعی‌العموم قرار داده است.

این کشیش چهره‌ای پرطرفدار در یوتیوب است که در کانال خود اجرای برنامه‌ای با مهمانان مختلف را هم عهده‌دار است. این کشیش در یکی از برنامه‌های خود که ماه پیش پخش شد، شربتی که حاوی ذرات نقره را معرفی کرد و مدعی شد این دارو می‌تواند بیماران مبتلا به کرونا را درمان کند.

سازمان بهداشت جهانی به شدت درباره شایعات درمان در بازار داغ کرونا هشدار میدهد. به گفته این سازمان این‌ها افرادی مذهبی و خرافی هستند یا اهداف سیاسی دارند یا دنبال پر کردن جیب خود هستند.

منبع کانال تلگرامی گفتگوی ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.